Fiat isi doreste o linie de asamblare in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorul italian Fiat intentioneaza sa investeasca in tara noastra intr-o linie de productie si va avea discutii in acest sens cu Executivul de la Bucuresti. Dupa modelul Renault si Ford, concernul Fiat ar putea investi in Romania, intr-o linie de asamblare.
Marturie in acest sens sta o delegatie a gigantului italian care se afla deja in vizita in Romania pentru discutii. Inca nu a fost stabilita valoarea investitiei si nici nu s-a ales o posibila zona de desfasurare a activitatii.
Anuntul despre o potentiala investitie Fiat in Romania vine in contextul in care, in luna mai a acestui an, presedintele producatorului de autoturisme, Luca Cordero di Montezemolo, a vizitat Romania.
Daca investitia italienilor se va concretiza, Fiat ar fi al treilea producator de autoturisme care isi deschide o fabrica in tara noastra, dupa Renault, care a preluat Dacia Pitesti, si Ford, care a cumparat Daewoo Craiova.
via | Ziare
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus. (09.01)
-
Noul Volkswagen Tayron poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul german, disponibil cu până la 7 locuri, pornește de la 41.846 de euro cu TVA. (07.01)
-
Poliția Română anunță intrarea în funcțiune a sistemului e-SIGUR. Pe scurt, au fost puse în funcțiune radare automate pe A1, A2 și pe DN2 din județul Vrancea, iar amenzile vor fi trimise direct acasă. (06.01)
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Dakar 2025: Dacia, pe podium la finalul probei de 48 de ore. Loeb intră în top 10
Pentru ca, de cand cu criza petrolului etc., sunt foarte importante costurile logistice pe langa costurile cu forta de munca.
Sa speram ca "admirabilii" guvernanti nu vor repeta cazul pierderii investitiei Merc.