Fiat a început să manifeste un apetit deosebit pentru segmentul modelelor pick-up. După ce l-am văzut pe Toro în America de Sud, facem cunoștință cu noul Fullback în cadrul Salonului Auto de la Dubai. Se pare că italienii au simțit un potențial pentru primul lor pick-up de dimensiuni medii tocmai în Orientul Mijlociu.
Dacă sunteți tentați să spuneți că noul Fullback seamănă destul de mult cu un alt model din segment, adică Mitsubishi L200, nu greșiți deloc. Noul Fiat Fullback este de fapt un Mitsubishi L200 cu o altă siglă și un design interior și exterior copiat cu fidelitate.
Disponibil în două variante de caroserie, cu cabină simplă și cabină dublă, noul Fiat Fullback oferă o capacitate maximă de încărcare de 1100 de kilograme și un potențial de remorcare a 3000 de kilograme. Dimensiunile vor fi diferite, lungimea fiind cuprinsă între 5155 mm (pentru single cab) și 5285 (pentru double cab).
Indiferent de configurație, ampatamentul va măsura 3000 mm, adică suficient pentru nevoile de spațiu. Dimensiunea compartimentului marfă diferă de la 1.520 mm în varianta Cabină Dublă, până la 2.265 mm în varianta Cabină Simplă. Raza de bracare va fi și ea diferită: 5.7 metri pentru modelele cu propulsie spate și de 5.9 metri pentru cele cu tracțiune integrală.cai putere. Pentru piețele care preferă dieselul, adică în Europa, Fiat a pregătit un agregat de 2.4 litri, care dezvoltă 150, respectiv 180 de cai putere. Clienții vor putea opta între o transmisie manuală cu șase trepte și una automată cu cinci trepte și mod Sport.
Gama de motorizări va fi și ea diferită, în funcție de piața pe care va fi comercializat pick-up-ul. În Orientul Mijlociu va exista o versiune pe benzină, de 2.4 litri, care dezvoltă 132 deNoul Fiat Fullback va începe să își facă apariția pe străzi începând cu anul viitor. Pe piața din România el va ajunge începând cu al doilea trimestru al anului 2016, iar în momentul lansării va fi disponibil în varianta Cabină Dublă, cu motor turbodiesel de 180 CP, cu transmisie automată în cinci trepte sau manuală în șase trepte și tracțiune integrală.
Comentarii (5)