Fiat Freemont vine la Frankfurt 2011 cu tracţiune integrală
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pe lângă noul Panda, Punto facelift şi modelele din gama Abarth, Fiat aduce şi versiunea cu tracţiune integrală a lui Freemont la Salonul Auto de la Frankfurt. Iniţial, modelul era oferit doar cu tracţiune faţă, iar acum este oferit şi în compania unui sistem de tracţiune integrală cu diferenţial central controlat electronic. Sistemul funcţionează doar la pierderea aderenţei pe puntea faţă, scopul său fiind de stabilizare a vehiculului pe teren alunecos şi în situaţii cu aderenţă precară. Graţie acestei funcţii, existente pe multe alte automobile cu tracţiune integrală decuplabilă, frecările din transmisie sunt reduse, oferind un consum mai scăzut de carburant şi emisii CO2 mai joase. Cei de la Fiat spun că sistemul lor este mai precis decât un sistem cu vâsco-cuplaj sau decât un diferenţial Torsen.
Fiat Freemont cu tracţiune integrală va fi pus în vânzare începând cu luna octombrie 2011. Modelul va fi oferit în compania a două motorizări: un Multijet de 2.0 litri şi 170 CP şi un Pentastar V6 de 3.6 litri şi 280 CP. Primul motor a fost dezvoltat in-house de cei de la Fiat, în timp ce a doua unitate le aparţine celor de la Chrysler.
Ambele motoare vor fi oferite în compania unei singure cutii de viteze, o automată cu şase trepte.În 2012, cei de la Fiat se aşteaptă să comercializeze 33.000 de unităţi Freemont, de unde şi necesitatea unei cote de producţie susţinute.La vremea aceea, celor de la Fiat le-au fost promise 3.000 de unităţi Freemont pe lună. În Italia, un Fiat Freemont pleacă de la 24.900 de euro. Freemont se luptă cu modele precum Volkswagen Sharan, Ford S-Max, Renault Grand Espace şi Nissan Qashqai +2. Clienţii ţintă ai acestui model sunt cei care au familii mari şi entuziaştii sporturilor în aer liber. Ultimele două rânduri de scaune se pliază uşor în podea, spun cei de la Fiat, lucru care formează un spaţiu de încărcare cu podea plată. Dezavantajul lui Freemont este legat de dimensiunile exterioare – o lungime de 4.888 milimetri şi o lăţime de 1.878 milimetri îl fac un vehicul imens pentru drumurile din Europa.
Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)