Fiat Freemont se vinde ca pâinea caldă: 15.700 de comenzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi noi toţi l-am văzut ca pe un simplu Dodge Journey cu siglă Fiat, publicul din Italia a găsit în modelul american o maşină potrivită nevoilor sale. O demonstrează comenzile pentru crossover-ul cu aer de monovolum, care au depăşit deja estimările oficialilor italieni.
La începutul lunii iunie, atunci când Freemont a păşit pentru prima dată pe pământ italian, directorii de vânzări Fiat plănuiau să vândă doar 13.000 de unităţi în 2011. Până în prezent însă, constructorul italian susţine că a reuşit să strângă 15.700 de comenzi pentru americanul cu siglă Fiat. Dacă evoluţia continuă, rezultatele din acest an ar putea să se apropie foarte mult de predicţia pentru 2012, adică 32.000 de unităţi.
Planurile italienilor au fost date peste cap în sensul bun, peninsularii fiind nevoiţi să le ceară celor de la Chrysler să mărească producţia lui Freemont. Americanii s-au conformat şi au crescut producţia lunii iunie până la 4076 de unităţi, graţie unui program prelungit impus angajaţilor.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Economic
-
Tesla a pus capăt comenzilor lui Model S și Model X pe piața din China, ca urmare a noilor taxe vamale impuse de președintele american Donald Trump. (15.04)
-
Uniunea Europeană și China au demarat negocieri pe tema găsirii unei noi soluții care să înlocuiască taxele vamale pentru mașinile electrice venite din China. Cel mai probabil, soluția ar putea consta în stabilirea unor prețuri minime. (11.04)
-
Comisia Europeană a amendat 15 producători de automobile, după ce aceștia au participat la un cartel de reciclare a vehiculelor vreme de 15 ani. Amenda cumulată pe care trebuie să o plătească toți acești producători valorează 458 milioane euro. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
In general masinile americane am vazut ca sunt foarte apreciate in Italia, iar cand italienii au posibilitate sa isi cumpere o astfel de masina din propriul grup Fiat, o cumpara nu doar pentru ce o ofera ci si din mandrie, ca e de'a lor, spirititul nationalist inca existand in sangele italienilor.
Totusi, "puneri la comun" sunt multe printre producatori:
Toyota Aygo - Citroen - Peugeot
Fiat Ducato - Citroen - Peugeot
Mitsubishi iMiev - Citroen - Peugeot
Mitsubishi Outlander - Citroen - Peugeot
Fiat Doblo - Opel Combo
Mercedes Sprinter - Volkswagen
Fiat Fiorino - Peugeot Citroen
Daca Fiat Bravo, un model compact este un esec total ( inclusiv in Italia unde VW Golf se vinde de doua ori mai bine ), ce sanse crezi ca va avea un Fiat ce are dimensiuni similare cu Mercedes E-Klasse "
Comentariu anonim din 24.01.2011, la stirea cu prezentarea oficiala a lui Freemont. :)
Am mai vazut filme din astea cu masini care se vindeau ca painea calda dupa lansare (mai ales in tarile lor de origine) dupa care gogosile se desumflau ca intepate cu furca. Intr-un caz anume, s-a recurs la regandirea modelului dupa cateva luni de la lansare...
Plus, piata italiana nu e tocmai una reper mai ales fiindca e vorba de un model...hmmm..."italian". Hai sa asteptam cateva luni ca sa vedem evolutia modelului si pe piata italiana si pe cea germana care e ceva mai serioasa...nu de alta, ca sa nu bem o sampanie pe care n-o putem plati...