Fiat Freemont, în România de la 27.250 euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat Freemont, primul model creat în baza parteneriatului Fiat-Chrysler, a debutat pe piaţa din România. Crossoverul are un preţ de pornire de 27.250 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă în versiunea Freemont 2.0 Multijet. Modelul mai este oferit într-o versiune de echipare numită Urban, care pleacă de la 29.950 de euro cu TVA inclus. Freemont a debutat pe piaţa din Italia în luna iunie şi a spulberat aşteptările de vânzări ale mărcii pe întregul an 2011, cei de la Fiat se aşteptau să vândă 13.000 de unităţi Freemont, dar clienţii din Italia au comandat 15.700 de unităţi în prima lună de la debutul pe piaţă.
În standard, modelul are şapte locuri, climatizare automată pe trei zone, radio CD+MP3 cu ecran tactil de 4.3 inch, comenzi pe volan şi şase difuzoare, ABS+BAS, ESP+Hill Holder +ERM, scaune integrate pentru copii pe rândul doi, capotă şi tetiere active şi multe altele. Freemont se luptă cu modele precum Volkswagen Sharan, Ford S-Max, Renault Grand Espace şi Nissan Qashqai +2.
Clienţii ţintă ai acestui model sunt cei care au familii mari şi entuziaştii sporturilor în aer liber. Ultimele două rânduri de scaune se pliază uşor în podea, spun cei de la Fiat, lucru care formează un spaţiu de încărcare cu podea plată.Motivul vânzărilor bune înregistrate de Fiat Freemont stă în spatele reţelei impresionante de dealeri ai mărcii italiene. Un alt element care diferenţiază Dodge Journey de Fiat Freemont este aspectul estetic, modelul cu sigla Fiat având un posterior şi o parte frontală cu un aspect diferit. De asemenea, suspensia a fost optimizată, iar manevrabilitatea a fost îmbunătăţită. Freemont se bucură şi de un sistem de control al remorcii, care controlează acest vehicul în viraje şi în situaţii dificile. Spre deosebire de modelul oferit în Italia, Freemont este disponibil în România doar alături de versiunea de 170 CP a motorizării 2.0 Multijet.
Motorul lui Fiat Feemont oferă un consum mediu de 6.4 litri la sută în regim mixt. Sprint-ul 0-100 km/h este realizat în 11 secunde, iar viteza maximă a modelului este de 195 km/h.
Propulsorul oferă 170 CP la 4.000 rpm şi 350 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm. Versiunea de top a lui Fiat Freemont are în standard tapiţerie din piele, scaune faţă încălzite, senzori de parcare spate, scaun şofer cu reglare electrică, volan şi schimbător viteze îmbrăcate în piele, sistem handsfree Uconnect, geamuri fumurii, oglinzi laterale pliabile electric şi altele.
Fiat Freemont vs. CONCURENŢA DIRECTĂ | ||||||
MODEL | Fiat Freemont |
Ford S-Max |
Volkswagen Sharan |
Chevrolet Olando |
Peugeot 5008 | Citroen C4 Grand Picasso |
VERSIUNE DIESEL COMPARABILĂ |
2.0 Multijet 170 CP M6 Freemont | 2.0 TDCI 163 CP Titanium | 2.0 TDI 170 CP M6 Comfortline | 2.0 D 16v 163 CP VCDI LT Plus | 2.0 HDI FAP 150 CP M6 Premium | 2.0 Hdi 150 CP Exclusive |
PREŢ (Euro)* |
27.250 |
31.500 | 31.656 | 20.600 | 26.609 | 26.140 |
Via | Fiat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Dati-mi minusuri pe banda. Chiar nu imi pasa: e una din cele mai hidoase masini, un compromis de prost gust, o porcarie. Si mai spun unii ca asiaticii creioneaza mizerii.
Imi iau un E-CLASSE combi, cu max 50.000km.
Ca de obicei,intervin frustratii cu parerile lor de doi bani......
Cat despre E-classe.. o masina folosita nu comparam cu una noua. La fel ca si comparatia celor de la Autobild in urma cu cativa ani, cand a aparut Logan in Germania si l-au comparat cu un Golf 4 folosit.. nu mi sa parut corect
Nu arunca nimeni cu noroi in Fiat ci in Freemont si in decizia lor.
B. Nu poti comparara Fiat cu Apple, nici macar in paralel cu ce fac ei pe pietele lor!!!!!!!!!!!!
1. Fiat o fi facut senzatie cu 500, o fi avand vanzari incredibile, dar uita-te cum l-au zdrobit americanii, nu cu Escalade, ci cu peretele!
2 Apple a facut senzatie cu IPhone, are vanzari incredibile, si e rezistent (dovada a multor videoclipuri de pe YouTube, poate erau FAKE).
@BBR91:
Multi stiu ce nostalgie a avut 500 la vremea primei generatii, iar Fiat profita de asta si ii ''pacaleste'' pe clientii generatiei actuale, care ar avea lucrul asta.
ON TOPIC: Mult mai IEFTIN, mai bun si mai spartan e Chevrolet Orlando!
Pretul nu mi se pare chiar enorm, adica sa fim seriosi, principalii concurenti pe pietele europene sunt 5008 si Grand Picasso, modele care se vand foarte bine in Italia, Franta, Marea Britanie, Sharan si Smax sunt ceva mai scumpe.
Masina vine in banii astia cu un motor foarte bun, cu dotari mai mult decat suficiente.Au preferat pentru piata din Romania sa vina cu 2 echipari superioara si o singura motorizare, variantele entry level nu isi au rostul pt ca vanzarile oricum vor fi slabe.Un client roman care va avea 25k euro pt o astfel de masina cu siguranta se uita la dotari si la partea de safe drive.