Esential
10.000 | de unităţi Doblo Cargo au fost vândute în România din 2001 până în prezent. |
În cadrul ediţiei cu numărul 63 a Salonului Auto Internaţional de la Hanovra, dedicat vehiculelor comerciale, un juriu format din 24 de jurnalişti specializaţi în acest segment a desemnat câştigătorul trofeului International Van of the Year. Anul acesta, premiul le-a revenit celor de la Fiat, care confirmă astfel încă o dată supremaţia pe acest segment. Noul Fiat Doblo Cargo a reuşit să se plaseze pe prima treaptă a podiumului după ce a adunat 128 de puncte din cele 168 posibile.
Pieter Wieman, preşedintele juriului, a declarat că "designul van-ului câştigător a impresionat jurnaliştii în multe privinţe, dar, mai presus de toate, a fost faptul că Fiat a reuşit să lărgească paleta de platforme şi caroserii într-o măsură mult mai mare decât în cazul altor van-uri din această categorie. Gama Doblo include nu numai o versiune Maxi cu ampatament lung sau cu acoperiş supraînălţat, dar şi versiuni şasiu ce permit diverse modalităţi de carosare (benă, box din aluminiu)."
Modelul italian s-a făcut remarcat şi prin gama largă de motorizări, care include, pe lângă deja obişnuitele unităţi diesel şi benzină, o versiune benzină-gaz natural şi una electrică.
Noua generaţie Doblo Cargo, realizată pe o platformă nouă, a doborât numeroase recorduri la categoria sa: lungime interioară de până la 2,17 m, distanţă între pasajele rotilor din spate de 1,23 m, volume de la 3,4 la 4,2 metri cubi, sarcină utilă de la 750 la 1000 de kilograme, consum combinat de combustibil de 4,8 litri/100km, în cazul versiunii 1.3 Multijet II Euro 5.
Publicul poate opta pentru trei motorizări Euro 5 echipate cu sistem start-stop: 1.4 benzină de 95 de cai, 1.3 diesel Multijet de 90 de cai şi 1.6 diesel Multijet de 105 cai putere.
Începând din 2001 şi până în prezent, pe piaţa din România au fost vândute peste 10.000 de unităţi Doblo Cargo.
via | autoitalia
Comentarii (5)