Fiat Doblo a primit o restilizare la cinci ani de la lansarea generaţiei actuale. Facelift-ul aplicat gamei va fi implementat cel mai probabil şi pe fraţii Opel/Vauxhall Combo cu formele specifice fiecărei mărci, după cum s-a întâmplat cu fratele american al lui Doblo, Ram ProMaster City. Indiferent de cum se numeşte, Doblo şi fraţii săi de platformă sunt fabricaţi cu toţii în uzina Tofaş (Türk Otomobil Fabrikası Anonim Şirketi) din Bursa, Turcia. Revenind la Doblo şi facelift-ul său, acesta i-a adus o grilă frontală nouă, un set de blocuri optice schimbate dramatic şi o capotă diferită, care schimbă complet faţă modelului şi nu neapărat în ceva pozitiv. Posteriorul include blocuri optice modificate şi o uşă a hayonului modificată. Noul Doblo facelift va debuta comercial pe piaţa din Europa în primăvara anului 2015, moment în care vor fi anunţate toate specificaţiile tehnice şi preţurile modelului pentru fiecare piaţă pe care va fi oferit.
Gama de motorizări a lui Doblo facelift are şapte opţiuni în materie de motoare motoare şi asigură între 90 şi 135 CP. Dintre cele şapte, unul reprezintă o versiune bi-fuel a motorizării 1.4 T-Jet de 120 CP, unitate oferită şi în versiunea alimentată doar cu benzină. Propulsorul entry-level este un 1.4 benzină de 95 CP, urmat de ante-menţionatul 1.4 T-Jet. Gama de diesel-uri are două motoare în ofertă: 1.6 MultiJet de 90 CP şi 2.0 Multijet de 135 CP.
În ţările din regiunea EEMA, Doblo este oferit în trei niveluri de echipare (Pop, Easy şi Lounge), cu două înălţimi ale plafonului, două ampatamente, cinci configuraţii de interior, două configuraţii de scaune (cele cu 7 locuri sunt disponibile la cerere) şi 11 nuanţe de caroserie.Via Fiat
Cum ar trebui sa arate o utilitara? Pai ca un Kangoo, Partner, Transit Connect (2013) sau chiar Dokker !
Toate sunt mai reusite decat HIDOSENIA asta numita Fiat Doblo !