Fiat-Chrysler este unul dintre constructorii aflați în pericol să primească amenzi consistente din partea Uniunea Europene, ca urmare a noilor reguli pentru emisii care vor intra în vigoare în anii următori.
Constructorul italo-american a găsit însă o serie de soluții pentru a putea respecta noile norme de emisii, iar CEO-ul Mike Manley susține că acestea vor fi suficiente pentru a evita plata unor amenzi. "În acest an vom continua să lansăm tehnologii îmbunătățite pentru motoare, inclusiv noile noastre motoare cu benzină cu 3 și 4 cilindri", a declarat el în cadrul unei întâlniri cu investitorii de pe bursă.
Principala soluție găsită de Fiat-Chrysler este însă parteneriatul cu Tesla, prin care Fiat-Chrysler a plătit câteva sute de milioane de euro pentru ca vehiculele electrice ale americanilor să fie incluse în flota sa.
În plus, Fiat-Chrysler a anunțat deja că va lansa versiuni plug-in hybrid pentru Jeep Compass, Renegade și Wrangler, în timp ce Fiat 500 va primi o versiune electrică care va fi produsă în circa 80.000 de unități la uzina Mirafiori din Torino începând din primăvara anului 2020.
Oficialii Fiat-Chrysler estimează că versiunea electrică a lui Fiat 500 și a variantelor plug-in hybrid pentru Jeep Compass, Renegade și Wrangler vor genera circa 5% dintre vânzările constructorului.
Via Automotive News
“Îmbunătăţim motoarele”, dar tot suntem pasibili de amenzi…
Vedeţi dvs., nu degeaba este statuat faptul că “tăcerea este de aur”…Când nu eşti sigur de ceea ce vrei să afirmi sau când ştii că, de fapt, adevărul este altul decât ceea ce lansezi tu verbal în public, ar fi cel mai înţelept gest să te abţii…Chiar cu “riscul” de a rămâne un “anonim” sau un “neapreciat”, care “n-are nimic de spus” sau “nu se remarcă prin nimic”.
Deci ce trebuie sa intelegem din asta? Inseamna ca pana acum nu au respectat regulamentul?
Dar au de exemplu, implementarea cea mai bună a Toyota hibrid pe o superbă Chrysler Pacifica !!!
Dacă FCA reuşesc să facă un motor hibrid fiabil precum cel al Toyota, Nissan sau în viitorul apropiat Renault, atunci vor supravieţui pe piaţă, altfel se vor scade în vânzări.
Acum ca e gata primul SUV Ferrari - PUROSANGUE - hibrid,( de fapt un F.UV 4x4 V8 biturbo ibrido plug-in 650CV 4 locuri - tractiunea fata asigurata de unitatea electrica) se vor incadra linistiti in noile regulamente...