Fiat ar putea renunta la alianta cu Chrysler din cauza sindicatelor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorul grupului Fiat, Sergio Marchionne, a avertizat ca el si compania sa ar putea fi nevoiti sa renunte la alianta cu grupul Chrysler daca sefii sindicatelor americane nu vor fi de acord sa micosreze substantial costurile de salarizare. Pe scurt, sindicatele americane nu doresc sa faca concesii in materie de salariile angajatilor pe care ii apara.
Chrysler se afla deja intr-o situatie financiara dificila, iar singura solutie de salvare este alianta cu Fiat. Barack Obama, presedintele Statelor Unite ale Americii, a dat un ultimatum companiei Chrysler pentru a incheia afacerea cu Fiat. Daca Chrysler nu semneaza cu Fiat in urmatoarele saptamani, compania americana nu va mai primi nici un fel de sprijin din partea guvernului american si va fi apoi nevoita sa declare insolventa si sa dea faliment.
Fiat doreste sa micsoreze costurile de productie ale fabricilor detinute de japonezi si germani din Statele Unite ale Americii si Canada si declara ca sunt pregatiti sa isi caute un alt partener daca nu vor obtine ceea ce isi doresc din partea companiei Chrysler.
Sergio Marchionne considera ca exista o probabilitate de 50-50 ca parteneriatul cu Chrysler sa fie nu aiba loc din cauza ritmului lent in care au loc negocierile cu oficialii companiei americane. Pe langa asta, Marchionne a recunoscut ca s-ar putea sa devina directorul companiei Chrysler fara a renunta la functia din cadrul companiei Fiat.Via | AutomotiveNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul german de automobile anunță că a demarat producția de mașini electrice la noua sa uzină din China. Aici vor fi produse modele bazate pe arhitectura PPE, pentru piața locală. (30.12)
-
Potrivit analiștilor de la S&P Global Mobility, vânzările globale de mașini electrice ar putea crește cu 30% în 2025. La rândul său, cota de piață a mașinilor cu zero emisii va crește la 16.7%. (30.12)
-
Potrivit celor mai recente estimări, vânzările de mașini electrice le vor depăși pe cele termice, pe piața din China, în 2025. Cu 10 ani mai devreme decât era plănuit inițial. (28.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Mai bine Fiat ar incerca ceva comun cu niste japonezi. Inceputul cu Suzuki ar putea fi exploiatat mai mult.