- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Mediu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Fiat a lansat Grande Punto Natural Power
2.Prostiile cu GPL si gaz metan pe masini sunt valabile doar pt primul proprietar.....deci ti-ai luat masina, ai facut 100 000-200 000 km cu ea.....motorul e varza.....o aranjezi putini.....si o mariti la prosti in targ.
3.Sa va spunde ce GPL-ul si metanul nu sunt prea indicate:
-arderea este uscata
-se ard supapele
-motorul este varza, cu toate ca daca il desfaci ramai uimit cat de curat este in urma folosirii GPL-ului sau metanului
-smecheria este ca daca merge pe gaz, orice motor va pierde automat 1/4 din putere; deci de exemplu, la un logan de 1.4 si 75 de cai....cand motorul functioneaza pe gaz practic este propulsat doar de 50 de caluti in loc de 75 cum ar fi normal....deci motorul este suprasolicitat continuu, cu toate ca tu faci economie cu gazul....si dupa un nr de km va fi ,,ingenunchiat,,. Deci gazul sau metanul renteaza pt primul proprietar, si care bineanteles ca dupa cativa ani o vinde la fraierii care pun botul, sa se spele cu ea pe cap si sa piarda timp si bani prin serviceuri auto.
Toate bune!
Mai întâi documentează-te puţin
1. designul mi se pare plăcut, originalitatea e chestie de gust - nu comentez
2. dacă ştii cât de cât să conduci, poţi rula mai ecologic dar şi mai mult cu un motor pe gaz deoarece...
3. ...arderea este mai CURATA nu USCATA, deoarece din arderea benzinei rezultă mai mulţi produşi secundari. Ai văzut tu vreodată ardere umedă, fie ea şi la benzină?
În motor arde un amestec de aer şi combustibil, aflat în stare gazoasă. Ungerea funcţionează şi la arderea gazului, iar în acest caz în ulei vor intra mult mai puţini compuşi secundari de ardere şi deci uleiul va rămâne mai curat mai mult timp.
Cât despre aritmetica ta de reducere a puterii... 3/4 din 75 e egal cu 50... mai bine nu comentăm.