Fiat a facut o noua oferta pentru Opel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat si-a imbunatatit oferta pentru Opel si promite statului german concedieri mai putine in cazul in care grupul italian va prelua compania Opel. Guvernul german negociaza in continuare cu inca doi potentiali investitori pentru preluarea companiei Opel. Acestia sunt Magna/GAZ si compania belgiana RHJ International.
Desi Fiat promite sa nu concedieze mai mult de 10.000 persoane, italienii avertizeaza ca vor fi nevoiti sa inchida una dintre cele patru fabrici Opel din Germania. Spre deosebire de italieni, Magna si RHJ International au promis sa nu inchida nici o fabrica Opel. In cazul in care vor prelua compania Opel, canadienii de la Magna prevad si ei concedieri la un nivel similar cu cel al italienilor. Oficialii guvernului german au subliniat faptul ca aceste oferte arata ca partile sunt dispuse sa negocieze, dar nu garanteaza ca o companie va primi neaparat dreptul de a prelua Opel.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. (20.11)
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Pai va cam contraziceti. Initial Magna nu concediaza si pe urma concediaza. Ceva e putred in Danemarca ;)
Metoda celor de la Fiat implica inchiderea unei fabrici pentru a reduce pe cat posibil costurile Opel, cu beneficiul pastrarii a unui numar mai mare de locuri de munca ( este inca incerta cifra exacta).
Fiat zice ca inchide o uzina, 5000 de oameni concediati.
Magna concediaza cate 2500 oameni din fiecare uzina, dar le tine pe ambele deschise, deci tot 5000 de oamnei concediati.
Smecheria este ca pana la urma, intrebarea care ramane este asta: Daca Opel produce masini atat de bune, de o calitate superioara... de ce au fost cumparati de GM in primul rand? Sau ma rog preluati daca vrei. Adica vand multe masini, sunt de 10 ori mai bune decat Fiat-ul care este vazut o ca o masina de rahat de o gramada de "cunoscatori" dar totusi... Opel nu are bani nici de o ciocolata, in timp ce "rahatul" de Fiat are o sansa sa-i cumpere :))))
Sa ma intreb oare daca cei care cumpara masini Opel chiar stiu cat de bune sunt masinile pe care le conduc, daca cei care au masini Fiat, sunt chiar niste prosti, fara minte sau pur si simplu... Opel este o masina buna dar reputatia ii este data nu de calitate ci de parerea oamenilor, adica indirect Opel poate fi considerata o masina de fitze?
Sau pur si simplu ipocrizia, necunoasterea si mai ales vanitatea oamenilor sa fie de vina pentru decaderea Opel-ului?
Thanks.
Sa-ti dau un exemplu.
Un patron are mai multe afaceri, in SUA si Europa, mult mai mari in SUA si mai mici in Europa, dar in SUA o da in bara si intra in datorii mari. Ce face in cazul asta, trebuie sa plateasca datoriile si vinde afacerea buna dar mai mica din Europa pt. ca nu mai este solvabil.
Asta e logica, nu ca Fiat e mai buna, daca Fiat vindea si in SUA si se baza pe vanzarile de acolo acum era de vanzare ca OPEL..
Ti-am mai spus ca trebuie sa te documentezi inainte sa vb.
Sanatate mentala va doresc
Si daca GM este declarat falimentar, GM Europe nu are nici o treaba si-si vede mai departe de treaba. Iar GM Europe nu poate muta banii care ii ia pa Vauxhall, Opel sau Saab in America, deci banii raman toti aici. Cel putin asa spune legea.
Intelegi problema?
Roaga si tu un copil de 12 ani sa scoata dintr-o groapa de 3 metrii un grasan batran de vreo 130 kg.
Opel nu a functionat independent de GM, foarte multe proiectele si tehnologiile au fost facute impreuna.
Opel nu este independenta, este propietatea GM, si daca ei vor sa vanda nimeni si nimic nu se poate impotrivii.
Ca vanzari au fost in Europa in primele 5-6 locuri cu mici variatii.
Dar nu conteaza 2 bani acum pe timp de criza, foarte multi au probleme, pana si Toyota care e in top....dar majoritatea raman pe linia de plutire pentru ca nu au cum are Opel o piatra de moara legata de picior.