Fiat continuă să promoveze actualul 500L şi pe piaţa din Statele Unite. Şi pentru că îşi doreşte ca monovolumul să fie privit ca o maşină nonconformistă, constructorul italian a ales ca loc de prezentare un festival de surf din California, Statele Unite, şi a apelat la ajutorul producătorului de încălţăminte Vans pentru o personalizare în detaliu.
Cei de la Vans s-au pus repede pe treabă şi au creat un vehicul capabil să oglindească spiritul lor. Cum era şi normal, noul 500L Vans adoptă o serie de materiale regăsite de obicei în componenţa pantofilor sport, inclusiv motive mai vechi şi abţibilduri speciale.
Exteriorul este personalizat cu ajutorul unor cercuri de tip LED, poziţionate în loc de grilă, o gardă la sol înălţată, o culoare de caroserie în două tonuri şi un acoperiş distinct pe care a fost montat un suport de portbagaj şi mai multe plăci de surf pentru a aminti de specificul modelului. Să nu uităm nici de jantele de 19 inch, vopsite în culoarea neagră.
La interior, Fiat şi Vans au pregătit o tapiţerie de culoare albastră, inspirată tot de pantofii sport, şi o planşă de bord cu abţibilduri clasice.Deşi Fiat 500L Vans a fost prezentat mai mult sub formă de concept, este foarte probabil ca accesoriile să fie regăsite şi în showroom-uri ca pachete de personalizare.
Comentarii (1)