Fiat lărgeşte gama de motorizări a actualului Fiat 500L. Monovolumul italian se va bucura de prezenţa motorului TwinAir de 0.9 litri, de această dată cu o versiune de putere de 105 cai. Alături de noul TwinAir, Fiat 500L va primi şi propulsorul diesel de 1.6 litri din a doua generaţie a seriei Multijet, dispus să ofere tot 105 cai. Ambele vor fi alăturate transmisiei manuale cu şase rapoarte.
Versiunea pe benzină este deja disponibilă pe piaţa europeană, iar pentru dieselul de 105 cai putere comenzile au fost deschise. Primele livrări se vor face începând cu jumătatea lunii martie, după Salonul Auto de la Geneva. Noile propulsoare vor ajuta MPV-ul să adune noi clienţi europeni şi să îşi consolideze ţinta de vânzări.
În cele cinci luni de comercializare pe piaţa din Europa, Fiat 500L a reuşit să adune 38.300 de comenzi. Jumătate dintre acestea s-au înregistrat în afara Italiei, deşi pe piaţa locală 500L a reuşit deja să îşi atribuiască poziţia de lider al segmentului.
via Fiat
Abordare tipic italieneasca insa: masina per total mediocra care nu e nici cal nici magar si care apeleaza la imaginea retro a Fiat-ului 500 original. Toate astea la niste preturi aproape premium si se mira ca nu au vanzari si ca merg pe pierdere an de an...