Gama 500L Living include două niveluri de echipare Pop Star şi Lounge, ambele oferite atât în versiuni cu cinci, cât şi în versiuni cu şapte locuri. Clienţii au la dispoziţie 19 nuanţe de caroserie, dintre care 11 sunt combinaţii de două culori. La interior, clienţii au de ales între şase nuanţe şi combinaţii de culori, pe când gama de jante din aliaj oferă 15 modele diferite de jante sau capace.
Posibilităţile de personalizare formează, în total, nu mai puţin de 282 combinaţii posibile. Lista de echipamente include un sistem de navigaţie, cameră video pentru marşarier şi posibilitatea comandării unui interior din piele. Gama de motorizări a noului monovolum italian este preluată direct de la 500L. Astfel, versiunea de bază va avea un motor 1.4 aspirat, alimentat cu benzină, care livrează 95 CP. Al doilea motor din gamă este unitatea 0.9 TwinAir Turbo, care livrează 105 CP. Două diesel-uri vor fi oferite alături de 500L Living: 1.3 Multijet II şi 1.6 Multijet II, care livrează 85, respectiv 105 CP. Fiat va oferi noul 500L Living în Italia începând cu luna iulie. Ulterior, listele de comenzi vor fi deschise şi pentru celelalte pieţe pe care activează marca italiană. Producţia va fi asigurată de fabrica Fiat din Kragujevac, Serbia.Via Fiat
Dar da, sunt de acord.....e o struto-camila ca si Mini lungita si largita sa poate acoperi cam toate nevoile....
o diferenta enorma intre 500 si 500L Living
deja prea au exagerat. Masinile devin ca telefoanele L,X,S,V...???
chiar nu mai au imaginatie unii constructori...nu mai au idei originale
chiar nu mai exista pasiune,personalitate in lumea auto........
la un 'nou' Fiat Coupe Turbo pe cand sa ne asteptam care sa concureze cu Vw Scirocco???????
Nu-mi place si nu mi-o placut niciodata Ficatu.
Doblo500, Ducato500 si 500Linea ... cam pe cand ? Au si ei un model care se vinde si tragem tot pe ala ... jenant !
2. "...care oferă şapte locuri şi un portbagaj impresionant, de 638 litri". SAU in loc de SI, va rog corectati. N-are cum in 4.35 m sa ai si 7 locuri si portbagaj de 638 litri. Imposibil.
3. urmeaza 500 microbus 12+1, 500 cap tractor si 500 tramvai :)) Serios acum, pana unde vor sa tot deriveze din Mini si 500 ??
4. si totusi parca e mai reusit decat 500L
Banii pentru un monovolum nou poate ca ar trebui alocati in clasa mica si compacta, pentru ca Fiat cam e descoperit. Concurenta a venit cu ceva mai nou si mai performant, mai ales in clasa mica unde Polo, Fiesta, 208 sau Clio nu prea au ce discuta cu Grande Punto. Si probabil ca in clasa compacta situatia e si mai nasoala, Bravo este destul de in spate in comparatie cu Focus, Golf sau chiar Megane sau Astra. Ca sa nu mai spunem ca in toamna Peugeot e pus pe fapte mari cu viitorul 308. Apropo de PSA, uite ca uneori si teama ca ramai fara bani te face sa devii mai constiincios.