Fiat 500L Living, versiunea cu şapte locuri a monovolumului italian

de Sebastian Toma
Miercuri, 19.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La a şasea aniversare a noii game 500, Fiat a lansat un monovolum cu şapte locuri bazat pe 500L. Modelul are 4.35 metri lungime şi un portbagaj de 638 litri.

Esential 6 ani au trecut de la debutul generaţiei moderne a lui Fiat 500.
Fiat 500 a primit încă un frate mai mare, numit 500L Living. Vorbim despre un monovolum de 4.35 metri lungime, care oferă şapte locuri şi un portbagaj impresionant, de 638 litri. Noul model preia motorizările din gama 500L, design-ul lui 500L şi elemente de interior de la 500 pentru a crea un monovolum care să aniverseze şase ani de la debutul noii game 500. Cei de la Fiat spun că modelul este cel mai scurt monovolum cu şapte locuri din segment, în ciuda faptului că oferă un portbagaj spaţios şi modular.

Gama 500L Living include două niveluri de echipare Pop Star şi Lounge, ambele oferite atât în versiuni cu cinci, cât şi în versiuni cu şapte locuri. Clienţii au la dispoziţie 19 nuanţe de caroserie, dintre care 11 sunt combinaţii de două culori. La interior, clienţii au de ales între şase nuanţe şi combinaţii de culori, pe când gama de jante din aliaj oferă 15 modele diferite de jante sau capace.

Posibilităţile de personalizare formează, în total, nu mai puţin de 282 combinaţii posibile. Lista de echipamente include un sistem de navigaţie, cameră video pentru marşarier şi posibilitatea comandării unui interior din piele.

Urmareste Automarket
Gama de motorizări a noului monovolum italian este preluată direct de la 500L. Astfel, versiunea de bază va avea un motor 1.4 aspirat, alimentat cu benzină, care livrează 95 CP. Al doilea motor din gamă este unitatea 0.9 TwinAir Turbo, care livrează 105 CP.
Două diesel-uri vor fi oferite alături de 500L Living: 1.3 Multijet II şi 1.6 Multijet II, care livrează 85, respectiv 105 CP. Fiat va oferi noul 500L Living în Italia începând cu luna iulie. Ulterior, listele de comenzi vor fi deschise şi pentru celelalte pieţe pe care activează marca italiană. Producţia va fi asigurată de fabrica Fiat din Kragujevac, Serbia.

Via Fiat

Comentarii (22)

  • De'acu or vrea sa se lege cu toate modelele de iconicul 500?... O fi fost un model indragit, si reeditarea lui bine gandita, dar deja parca mi se pare cam trasa de coada largirea "gamei" acestuia cu tot felul de strutocamile... Ca si Mini de fapt... Mai bine si-ar pune mintea la contributie si ar cauta idei noi de design... Sa angajeze tineri cu imaginatie, proaspat absolventi ai facultatilor de design, dar na... incapatanare tipic italiana...
    33 7
  • 7 locuri in 4,35 metri nu e rau deloc!
    20 5
  • Dupa "mini" nu cred ca mai are vreo importanta incercarea de a se lega de "iconicul" 500. Noile generatii nu stiu nici ce s-a intamplat acum 10 ani in istoria auto...deci 500 devine o simpla clasa cu un design specific, bine conturat ale carui radacini provin de acum mai bine de juma' de secol.

    Dar da, sunt de acord.....e o struto-camila ca si Mini lungita si largita sa poate acoperi cam toate nevoile....
    13 11
  • ff frumoasa :)) NOT
    16 11
  • me@ztele
    da nu e rau deloc ...sa aplaudam si MCV-ul nostru ca au reusit sa puna 7 locuri in 4.34! Asta nu e masina e o pocitura!
    16 12
  • someone
    deja exagereaza
    16 5
  • Scrooge
    ARATA MULT MAI BINE CA 500L
    14 9
  • Adrian
    Ce este asta? Fiat LODGY?
    12 6
  • ce uratanie ma!!!
    o diferenta enorma intre 500 si 500L Living
    deja prea au exagerat. Masinile devin ca telefoanele L,X,S,V...???
    chiar nu mai au imaginatie unii constructori...nu mai au idei originale
    chiar nu mai exista pasiune,personalitate in lumea auto........
    la un 'nou' Fiat Coupe Turbo pe cand sa ne asteptam care sa concureze cu Vw Scirocco???????
    15 6
  • Versione fara numar :))
    Nu-mi place si nu mi-o placut niciodata Ficatu.
    10 17
  • scorpion
    Pai la cat de prost esti , ne miram ca existi:)))
    12 8
  • versiunea 500 L arata bine, dar acest XL ( 500 L living ) e oribil... o spun cu durere, ca admirator al designului italian...ca mai toate automobilele lungite fara modifica ampatamentul
    8 7
  • @Adrian - Fiat LODGY? corect, este arma anti-lodgy :)
    4 5
  • Jenant !
    Doblo500, Ducato500 si 500Linea ... cam pe cand ? Au si ei un model care se vinde si tragem tot pe ala ... jenant !
    11 5
  • 1. superba nuanta asta de verde
    2. "...care oferă şapte locuri şi un portbagaj impresionant, de 638 litri". SAU in loc de SI, va rog corectati. N-are cum in 4.35 m sa ai si 7 locuri si portbagaj de 638 litri. Imposibil.
    3. urmeaza 500 microbus 12+1, 500 cap tractor si 500 tramvai :)) Serios acum, pana unde vor sa tot deriveze din Mini si 500 ??
    4. si totusi parca e mai reusit decat 500L
    11 2
  • @arhitect
    Bine ca zici ca e asta oribil si ti-ai pus la avatar poza cu Multipla, masina aflata in topurile celor mai urate masini din istorie :)))))))). Ti-o zice unu care-i place forrte mult 500.
    7 3
  • Fiat se foloseste de faptul ca designul lui 500 a prins o data in versiunea de mini lifestyle, apoi a prins si in varianta 500L si s-au gandit sa o exploateze si mai mult. Trebuie tinut cont ca poate Fiat nu isi permite luxul de a veni cu un model nou pentru ca se pare ca incep sa apara problemele cu banii. Ori construirea unui monovolum de la 0 e cu dus si intors: pe de o parte clasa asta e cam moarta in acest moment (Renault cam vrea sa renunte la Espace- asta spune multe despre cum sta steaba cu segmentul asta), insa designul lui 500 asa cum am spus, prinde la public. Deci eu cred ca Fiat a facut o miscare buna si se va vinde destul de ok.
    Banii pentru un monovolum nou poate ca ar trebui alocati in clasa mica si compacta, pentru ca Fiat cam e descoperit. Concurenta a venit cu ceva mai nou si mai performant, mai ales in clasa mica unde Polo, Fiesta, 208 sau Clio nu prea au ce discuta cu Grande Punto. Si probabil ca in clasa compacta situatia e si mai nasoala, Bravo este destul de in spate in comparatie cu Focus, Golf sau chiar Megane sau Astra. Ca sa nu mai spunem ca in toamna Peugeot e pus pe fapte mari cu viitorul 308. Apropo de PSA, uite ca uneori si teama ca ramai fara bani te face sa devii mai constiincios.
    10 2
  • Bine punctat de Rez. In prezent Mini si 500 fac de ras istoria modelelor iconice din anii 60. Ar putea sa se apuce sa faca de la 0 o compacta serioasa (Linea e un Punto, deci clasa B sau mica insa sedan) insa problema italienilor sunt costurile de productie care fac ca pretul final sa fie comparativ cu al unor modele care se vand mult mai bine si care ofera mai multe, inclusiv fiabilitatea care-i lipseste Fiat-ului cam din totdeauna...
    2 3
  • Opa.... Fiat Multipla are urmasi :) (la capitolul design ma refer...)
    1 6
  • antonny
    eu zic sa vina si cu 4x4 la modele astea 500 L sau 500 L living ...
    0 1
  • Matrioska in stil Fiat.
    3 0
  • In curand ...... 500L Kitchen, 500L Bathroom, 500L Porch .... and so on an so forth!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru