Esential
2.9 | litri la 100 de km va consuma versiunea hibrida a lui Fiat 500. |
90 | g/km este valoarea emisiilor viitorului Fiat 500 Hybrid. |
2.9 | litri la 100 de km va consuma versiunea hibrida a lui Fiat 500. |
90 | g/km este valoarea emisiilor viitorului Fiat 500 Hybrid. |
Micul Fiat 500 a fost si este in continuare un succes rasunator pentru brandul italian. Fiat a revizuit deja de foarte multe ori tinta de vanzari si a crescut capacitatea de productie. Primirea foarte buna de care s-a bucurat modelul de clasa mini i-a determinat pe italieni sa duca mai departe succesul lui 500.
Astfel, in curand, publicul se va putea bucura de o versiune hibrida a lui 500, anticipata deja de conceptele ecologice Panda Aria si 500 Aria. Am putea asista astfel la primul hibrid din istoria constructorului italian si prima dovada clara ca Fiat intentioneaza sa puna mare accent pe emisii si consum scazut.
Viitorul 500 hibrid va dispune de un tren de rulare care include un motor cu doi cilindri de 900 cmc si de o unitate electrica. Eficienta consumului va creste si multumita introducerii unui sistem start-stop si a unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Multumita acestor eforturi si a masei sale relativ redusa, 500 hibrid va putea oferi clientilor sai un consum mediu de doar 2.9 litri la 100 de km si emisii de 90 g/km CO2.
O versiune de productie a trenului de rulare si a hibridului in sine este asteptata sa debuteze in vara anului viitor in cadrul festivalului Goodwood.
Pe strazi vom putea vedea insa o astfel de versiune abia in 2011.
Stiu ca voi fi atacat pentru ce am scris. Este doar un scenariu oribil pe care mi-l imaginez. Dar traim totusi in secolul vitezei. Totul se va desfasura din ce in ce mai rapid. Se poate asta cu un motor de 0.9?
Btw, frati italieni...o idee super-mega-extra-speciala pentru voi: cumparati-va TGV-uri. Electrice=consum de carburant 0%, viteze mai mult decat rezonabile, eficienta 100%.
Sa auzim de bine!
Altii scot afara 4l/100km cu motor de 1.5 (Clio) sau mixtul de 4,5 (Yaris).
Ca sa nu mai vorbim de teste cu piloti (Irlanda, Yaris, 2,4l/100km sau Loganul ala modificat ce a scos 3,9...).
Bine, dar ce poti sa te astepti de la italieni: iti cer de la 11.500 in sus pentru o ginganie care initial a fost lowcost si despre care au impresia ca arata super bine, iar de utilitate ii doare in fite.Oricum, daca asta e consum cu care sa te lauzi la o asa piticanie, si hibrida, e grav pentru ei.
Ai macar permis? Dupa cum scrii cred ca nici 14 ani n-ai.
Daca tot ai dat-o in balarii, de unde ai scos-o pe aia cu eficienta 100% la TGV-uri si ce legatura are cu masinile hibride? Ca sa stii si tu, eficienta de 100% este una ideala, niciun echipament nu o poate atinge.
Pace!
Odata a fost interesant sa mergi pe Autobah cu 350 la ora, poate in viitor v-a fi interesant sa mergi cu avionul pe luna sau in spatiu. Asa cum fiecare tehnologie a avut era ei asa... si masina are era ei. Nici masina si nici ori alta tehnologie nu este eterna sau chestii de genul asta.
Deci... bye bye masina :) welcome the future :)
Ceea ce ai spus tu referitor la cozile interminabile de masinute pe autostrazi, stai tu linistit, ca nu ai sa vezi. Traiesc in germania de atata timp si iti spun sigur ca nu exista cozi din cauza lor, asa numitele Stau-uri. Si inca ceva, in Essen, unde stau in Germania, autostrada trece prin mijlocul orasului si ca sa ma duc la munca, de la mine de acasa ajung in 5 minute pe autostrada si ies de pe ea la doi pasi de centrul orasului. Asadar blocajele din cauza masinilor mici nu exista, crede-ma vorbesti in necunostinta de cauza. Cele bune
Ia sa vezi ce li se umfla galcile celor care au dat deja banii!