Fiat 500 cu motorul TwinAir de 0.9 litri costă 13.200 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Odată cu alinierea la noile standarde Euro 5, AutoItalia, importatorul Fiat în România, anunţă introducerea unei noi motorizări pentru modelul 500, pe piaţa locală.
Este vorba despre proaspătul motor TwinAir, cu o capacitate de 0.9 litri, care poate oferi o putere totală de 85 de cai. Recompensat de curând de către revista germană Auto Motor und Sport cu premiul Paul Pietsch pentru dezvoltare tehnologică, propulsorul se laudă cu un consum de numai 4.1 litri/100 de kilometri şi cu emisii reduse, de numai 95 g/km.
Pop, primul nivel de echipare al versiunii echipate cu motorul în doi cilindri, pleacă de la 13.200 de euro cu TVA inclus. Pentru această sumă, clientul primeşte aer condiţionat, geamuri electrice, închidere centralizată, servodirecţie DualDrive, sistem Follow Me Home, radio CD cu MP3, şapte airbaguri, ABS, EBD, BAS şi ESP, centuri pretensionate şi sistem antiincendiu.
Pentru clienţii ceva mai pretenţioşi, Fiat oferă şi un nivel de echipare superior, botezat Lounge, care pleacă de la 14.200 de euro cu TVA inclus şi oferă în plus faţă de echiparea Pop volan îmbrăcat în piele, acoperiş panoramic, comenzi pe volan, sistem Blue&Me cu port USB şi intrare auxiliară, precum şi un pachet exterior care include detalii cromate şi jante de 15 inch.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Intern
-
Țara noastră va avea un nou drum expres. Cu o lungime de 51 de kilometri, acesta va conecta două orașe importante din Moldova, adică Bacău și Piatra Neamț. (15.11)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că circulația pe Transfăgărășan a fost închisă ca urmare a temperaturilor scăzute și a ninsorilor. (12.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Gigant
Nu va obositi sa ma faceti cocalar pentru ca sunt!
Asteptam motorasul si pe GrandePunto
p.s Si eu astept sa ma incurci in trafic cu motorasul tau pus pe GP cand nu vei putea accelera decent pana la 50km/h !
...........si 8 valve, minunea tehnicii vw.
Decat motoare d'astea periculoase la nivel de anii '60 in oferta, gen 1.2 60 cai 3 cilindrii, mai bine scuter.
fiat 500 e o masinuta ok, motorasul la fel, singura problema pare a fi consumul. .. in teste nu a consumat in medie sub 6,5 l. cam mult.
mai bine iei 1.3 mjt de 95 cp care un motoras super cu doar citeva sute de euro in plus.
PS: masina nu se compara nici cu Polo si nici cu Grande Punto, in primul rand ca nu sunt in aceasi clasa. Si in al doilea rand nu este catalogata ca fiind o masina de clasa mini "de masa". pentru asta exista VW Fox, Peugeot 107, Ford Ka etc.
In opinia mea pretul este oarecum justificat.
cred ca cine cumpara 500 il cumpara pentru ca ii place, nu pentru consum si spatiu in porbagaj. E o chestie de gust fiatul 500. Mie imi place :)
@robo: unul dintre avantajele unui motor pe benzina supra-alimentat in fata unuia aspirat este obtinerea cuplului maxim la turatii mai mici (gen 1500-2500rpm). Drept urmare, chiar pus pe o caroserie mai mare (cum ar fi GP), sunt sanse sa se miste mai mult decat onorabil in oras.
Legat de pret, am constatat ca toate masinile astea "retro" (VW New Beetle, Mini) exploateaza la maxim faptul ca modelul are o "mostenire" in spate. Aceste masini nu sunt neaparat practice, si - in general - constituie o nisa de piata, nisa destinata unui segment care trece pe locul doi aspectul financiar, pentru ei primand factorul .
Asta e din ciclul "de ce sa-mi cumpar masina cand din banii astia pot cumpara o gramada de castraveti...".
Este si cazul lui New Beetle. Am asa ceva si crede-ma ca nu se compara cu Polo sau Fabia, facand comparatie cu fostele generatii, bineinteles. Este facut pe platforma de Golf si se cunoaste. Tinuta de drum, modul cum se aseaza pe asfalt, confort, stabilitate (are roti pe 16 in standard) sau impresia de siguranta nu se compara cu Fabia sau Polo. Fabia am masina de serviciu. Poate vei fi surprins dar prefer sa fac un drum de 300-400 de km cu Beetle-ul decat cu Fabia. Dar adevarul e ca nu e o masina tocmai ieftina. Pentru ca nu este orice masina de clasa mini asa cum nu e nici Fiat 500. In plus 0.9 cmc 85 CP inseamna o tehnologie totusi avansata. Iar tehnologia moderna costa. :)
Tocmai am vazut noua Lancia Ypsilon cu motoru de 0.9 multiair
Nu faceti o prezentare?