Esential
90 | de cai este puterea maxima la care Hamann a dus motorul Multijet de 1.3 litri. |
Masina Anului in Europa incepe sa intre in atentia tunerilor de clasa ai Continentului. Ultimii preparatori care s-au ocupat de imaginea lui 500 sunt cei de la Hamann, care de obicei nu se ocupa cu lucruri marunte, ci cu modificarea unor modele Ferrari, Porsche, Lambo, si asa mai departe. Dar, pentru ca 500 a acaparat deja atentia tuturor, Hamann si-a permis un mic joc pe baza modelului de oras Fiat, pe care l-a "impodobit" in stil teuton.
Modificarile vizeaza atat partea estetica, cat si elementele tehnice. Astfel, exteriorul a fost imbunatatit cu un nou set de jante din aliaj de 17 inch, pneurile avand dimensiunile 215/35ZR17. In plus, au aparut doua tevi de esapament care declara razboi plictiselii. Evident, Hamann nu putea sa ignore cea mai importanta parte legata de exteriorul lui 500, elementele de personalizare, acestea fiind redesenate in spirit sportiv.
Interiorul vine cu o serie de covorase noi si cu un pedalier din aluminiu foarte atragator pentru fanii modelelor care afiseaza o imagine sport.
Inginerii Hamann au adaptat si partea tehnica a lui 500 pentru ca modelul sa se apropie cat mai mult de imaginea pe care ei o considera un criteriu major de judecata a unei masini tunate. Astfel, daca suspensiile sport coboara garda la sol cu 20 de milimetri pe fata si cu 30 de milimetri pe spate, Multijet-ul de 1.3 litri de origine Fiat a fost aruncat de la 75 la 90 de cai putere, cuplul crescand la 230 Nm.
via | Leblogauto
Comentarii (0)