POVEȘTI AUTO: Mazda-MX5 - moştenirea Jinba Ittai merge mai departe
Numele de Fiat 124 Spider pentru acest roadster a fost vehiculat în urmă cu mai bine de două săptămâni, după ce o sursă din SUA a anunţat o cerere de înregistrare a numelor ”Fiat 124” şi ”Fiat 124 Spider” în cadrul biroului de mărci înregistrate. Denumirea de 124 Spider a fost utilizată pentru prima dată de cei de la Fiat în anul 1966, când a lansat un roadster cu motor central şi tracţiune spate.
Deloc întâmplător, varianta italienească a lui Mazda MX-5 va beneficia de aceeaşi configuraţie, ceea ce ar însemna că Fiat ar face încă o revenire la o denumire istorică, după cum a făcut şi când a lansat versiunea modernă a lui 500.Oameni cu vocaţie: Sergio Marchionne, magicianul care a construit mariajul Fiat-Chrysler
Actuala generaţie a lui Mazda MX-5 va avea un ciclu de producţie care va dura aproximativ zece ani, ceea ce înseamnă că platforma şi caroseria vor rămâne aproape neschimbate în următorul deceniu şi Fiat va vinde versiunea sa pentru nouă din cei zece ani de fabricaţie. Desigur, nu sunt excluse actualizările de la un an de model la altul, facelift-urile şi lansările de noi motorizări în ofertă. Nu sunt excluse variantele turbo, acestea din urmă fiind posibile chiar şi din partea italienilor de la Fiat Chrysler Automobiles şi divizia lor dedicată, Fiat Powertrain Technologies.
Mazda MX-5: cel mai popular roadster din lume a ajuns la a patra generaţie
În cazul motorizărilor SkyActiv-G de la Mazda, gama nouă de propulsoare alimentate cu benzină a japonezilor, nu a fost oferită încă o variantă turbo pentru nicio unitate din portofoliu. Motoarele SkyActiv-G diferă semnificativ de unităţile precedente deoarece prezintă un raport de compresie înalt, incompatibil cu adăugarea unei turbosuflante care să fie şi eficientă, ceea ce va implica modificări serioase de la platforma de bază atunci când va veni vorba dezvoltării unui motor SkyActiv-G Turbo.Giugiaro: "Marchionne este un bun om de finanţe, nu un producător"
Via Autocar
nu e rea intelegerea asta...rau e cum a ajuns Fiat...
Tot supa mintea ta creata si Daimler e doar un vanzator , nu ?!!( vezi Citan) .
PS: mai rasfoieste , poate intelegi cum e cu costurile astea :)))
vorbeam strict la general comentand situatia deloc roza a lui Fiat.
Cat despre costuri de productie, nisa de piata, profit, etc ce sa zic...daca ai nelamuriri iti pot oferi, gratis, un curs de specializare. Iti sugerez sa nu pierzi ocazia e peste vrajelile pe care le inveti pe bancile facultatii.
o zi buna si tie.
pace!
fiat 124 a fost sedan, coupe si cabrio, niciuna cu motor central