Fiabilitatea japonezelor de lux triumfa in SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Consumer Reports au facut un studiu privind fiabilitatea modelelor comercializate in SUA, pe un esantion de 1.4 milioane de cititori care au cumparat o masina noua in ultimii trei ani.
Studiul a relevat faptul ca masinile japoneze au devenit mai fiabile, luand in considerare problemele anuntate de cititorii care au raspuns la sondaj. Brand-ul Scion al companiei japoneze Toyota s-a situat pe primul loc in acest studiu.
Desi marcile de lux au obtinut si ele imbunatatiri in fiabilitate, primii zece constructori din sondaj produc in principal modele cu un pret mai redus. Brandul Scion este urmat de Acura pe locul doi, Honda pe locul trei, Toyota pe locul patru si Lexus pe locul cinci. Desi modelele Mercedes-Benz au crescut la capitolul fiabilitate, niciunul dintre modelele constructorului german nu a obtinut un punctaj peste medie, o treime din acestea sunt cotate sub medie.
Audi si-a continuat trendul ascendent, avand doua treimi din gama cu punctaje medii sau chiar peste mediu. Aceleasi calificative le-a primit si Volkswagen. Cu toate acestea, VW Passat sedan, SUV-ul Touareg si decapotabila Eos au primit calificative slabe.
BMW a aratat progrese, majoritatea versiunilor Seria 3 si Seria 5 obtinand punctaje medii sau peste medie. Si Seria 6 a primit un punctaj peste mediu. Porsche, in schimb, a suferit o cadere in clasament cu 10 pozitii fata de anul trecut, obtinand astfel un rezultat mult mai slab.
Dintre producatorii din Statele Unite ale Americii, Ford a reusit sa obtina locul 11, cu brand-ul sau Lincoln. Unele modele Ford sunt la fel de fiabile ca rivalele lor japoneze, dar media per total ii este micsorata drastic de SUV-urile si pickup-urile sale. General Motors nu a obtinut o prestatie la fel de reusita ca Ford, brand-ul GM cel mai bine clasat fiind Buick, pe locul 18. Peste 25% din vehiculele produse de GM au primit un calificativ sub medie pentru fiabilitate.
Conform studiului, cea mai putin fiabila masina este Chrysler Sebring in varianta decapotabila, care a avut de trei ori mai multe probleme decat un vehicul din medie. In comparatie cu acesta, Scion xD a avut numai o cincime din numarul de probleme intalnite de o masina care a obtinut un calificativ mediu.
Trebuie luat in considerare faptul ca modelele de lux au mai putini posesori in comparatie cu modelele populare, motiv pentru care aceasta comparatie nu este neaparat corecta.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Tesla a pus capăt comenzilor lui Model S și Model X pe piața din China, ca urmare a noilor taxe vamale impuse de președintele american Donald Trump. (15.04)
-
Uniunea Europeană și China au demarat negocieri pe tema găsirii unei noi soluții care să înlocuiască taxele vamale pentru mașinile electrice venite din China. Cel mai probabil, soluția ar putea consta în stabilirea unor prețuri minime. (11.04)
-
Comisia Europeană a amendat 15 producători de automobile, după ce aceștia au participat la un cartel de reciclare a vehiculelor vreme de 15 ani. Amenda cumulată pe care trebuie să o plătească toți acești producători valorează 458 milioane euro. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (5)