Fiabilitate mica pentru off-road
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Gigantii vehiculelor off-road Jeep si Land Rover s-au clasat pe ultimele locuri intr-un studiu referitor la fiabilitatea automobilelor. Aproape una din doua masini (46%) produse de cei doi producatori a suferit o defectiune in perioada de testare de 12 luni. Aceasta statistica (46%) a fost de sase ori mai mica decat cea inregistrata de Mazda, aflata in fruntea clasamentului, care a atins un procent de doar 8.04%. Producatorul coreean Kia a dovedit ca bugetul redus nu inseamna neaparat o fiabilitate mai mica. Coreenii au obtinut un procent de 17.4% clasandu-se pe locul 5. Doar doi producatori europeni au reusit sa patrunda in topul primilor zece: englezii de la Mini si francezii de la Citroen, pe locurile noua respectiv zece.
Studiul initiat de Warranty Direct, specialistii in garantia calitatii, a inclus peste 450.000 de vehicule, de la 33 de producatori mondiali. Topul fiabilitatii a fost intocmit pe baza defectiunilor declarate de proprietarii vehiculelor, cu o varsta intre 3 si 9 ani, din Marea Britanie si Statele Unite.
Duncan McClure Fisher, managing director la Warranty Direct a declarat ca "performanta unora dintre cei mai mari producatori auto este pusa la indoiala de fiabilitate. Vehiculele off-road reprezinta puterea dar nu intotdeauna pot fi considerate fiabile".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
Inca o intrebare.. la 'Camel Trophy" si raliul "Paris-Dakkar" ce masini concurau? si atigeau cam 120 de km pe ora, adeca cam cat aveau Trabantele la bord...nu?
Eu consider ca trebuie vazuta efectiv piata din romania, unde orice brand adevarat defapt este un mare stift.. dai banii pe el(e) si.. incep drumurile Golgotei.. pai 1000EUR revizia dupa nici 3 luni de la achizitia vehicolului, , pai taxe si asigurari pe care nici nemtii sau elvetienii nu le platesc ( la saracia lor, care este acolo, nu isi permit).. hai sa nu mai traducem stiri Reuters sau alte agenturi straine si sa luam la forum exact utilizatorii locali bastinasi, care au dorit sa-si achizitioneze o masina si au dat pe ea (si vor mai da inca) o galeata-doua-trei de bani... ca doar Romania este o tara bogata..
"..eu imi apar saracia, si nevoile, si neamul..."