Ferrari: "Vrem să reducem timpul de aşteptare pentru modelele noastre"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi cererea pentru modelele sale este foarte mare, Ferrari se confruntă de câţiva ani cu o problemă mare: timpul de aşteptare pentru un exemplar al Căluţului Cabrat.
Luca di Montezemolo, omul responsabil de destinul Ferrari, a declarat recent că intenţionează să reducă timpul de aşteptare de la doi ani, cât este în prezent, până la cel mult un an. De regulă, un client care îşi doreşte în garaj proaspătul Ferrari 458 Italia trebuie să se înscrie pe o listă de aşteptare de doi ani. Chiar şi pentru modele ca 599, 430 Coupe, 430 Spider şi 612 Scaglietti durata de aşteptare ajunge până la 18 luni.
Montezemolo a declarat că acest fenomen dăunează serios imaginii companiei şi poate face ca unii clienţi să caute alte alternative. "Timpul mare de aşteptare dă foarte prost în raport cu competiţia", a încheiat Montezemolo. Ferrari vrea să remedieze problema însă nu prin creşterea numărului de producţie. Soluţia de compromis ar fi reducerea timpului de asamblare.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
sau o sa mai aduca oameni .. care nu vor avea experienta .. si o sa scada calitatea..
sau or sa introduca mai multi roboti in liniile de asamblare .. si nu o sa ami fie Ferrari, o sa fie un Fiat mai "rasarit"
in orice situatie "posibila" treaba este delicata, si o miscare gresita poate rezulta in scaderea calitatii produsului.
Personal vad o crestere a personalului si a uzinei ca singura solutie , dar cresterea productiei sa se intample cand oamenii noi stiu ce au de facut 100% :)
"Ferrari vrea să remedieze problema însă nu prin creşterea numărului de producţie. Soluţia de compromis ar fi reducerea timpului de asamblare."
este o tampenie. Ei nu doresc sa produca mai multe masini ca pana acum, si-au pus o limita de 6000 masini pe an (sau cel putin asa stiam eu). Deci pot sa reduca timpul de asambalare la jumatate, la sfert daca vrei, pot sa mareasca numarul de angajati oricat de mult, tot nu va face nici o diferenta (ca timp de asteptare) daca nu produc mai multe masini.
Am un documentar despre Ferrari in pe un cd/dvd. ma voi uita din nou la el, sa vad cat sta un Ferrari pe linia de productie, dar nu cred ca sta mai mult de 3 luni.
Daca acest timp de 3 luni este redus brusc la 0 (zero), atunci intr-o luna vor fi gata 1500 masini (luna in curs + compactarea pe urmatoarele 2 luni).
1500 masini + 5500 fabricate in celalte 11 luni = 7000 masini, deci MAI MULTE decat limita maxima de 6000.
Oricum ai calcula, nu au cum sa reduca timpul de asteptare daca nu scot mai multe masini in fiecare luna pe poarta fabricii.
Asta inseamna ca la fiecare 10 zile trebuie sa scoata pe poarta fabricii o masina. - inca o data corect
[Nu inteleg de unde ai scos 14 zile si reducerea la 10, dar voi trece peste asta]
Daca scad timpul de productie de la 10 la 7 zile, cum ai zis tu, inseamna ca din acest moment prima masina scoasa pe poarta fabrici va fi scoasa cu 3 zile mai devreme, deci vor avea 3 zile in care stau + 7 zile in care produc alta, deci de acum inainte TOT 10 zile va fi intre fiacare masina produsa
sa revenim la scaderea de la 14 la 10 zile intre masini:
365/14 = ~26 masini pe an
365/10 = ~36 masini pe an
deci ar insemna crestere de productie.
Ce ai scris tu mai sus este faptul ca in loc sa astepti pentru o masina doi ani, vei astepta doi ani fara 3 zile. adica la fel de mult.
Micsorarea timpuluii de productie dar mentinerea unei limite de 500 masini vandute in fiecare luna este acelas lucru cum ar zice: Voi merge de la Bucuresti la Paris cu masina, facand cate 100 Km in fiecare zi, dar decat sa merg cu 50 Km.h voi merge cu 250 Km/h, ca sa ajung mai repede. Vei ajunge la Paris in acelas numar de zile, numai ca vei ajunge cu o ora si jumatate mai repede, dar tot 22 zile vei face (2180Km)
Daca le produc mai repede, cum ai zis tu, prin ce mod pot sa imi primesc masina in ianuarie 2012 (sa nu intelegi gresit, tot ce este planificat sa se produca in 2011 si 2012 este deja vandut)?