Ferrari vrea sa reduca lista de asteptare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brand-ul Ferrari este asociat cu dorinta si exclusivitate, o combinatie care face ca majoritatea clientilor sa astepte pana la 18 luni livrarea modelului. Executivii de la Maranello cunosc aceasta problema si au crescut productia cu aproape 5% pentru a reduce lista de asteptare, in special pentru tari cu potential precum Spania si China.
Ferrari se va axa pe acoperirea cererilor din Spania si China, fara sa afecteze stocul destinat altor piete importante cum ar fi Japonia. Andrea Bozzoli, director comercial si de marketing al brand-ului italian, a declarat ca "piata spaniola va fi foarte importanta pentru viitorul Ferrari. Piata europeana este cea in care Ferrari va investi cel mai mult in anii care urmeaza".
In prezent Statele Unite ramane cea mai mare piata pentru Ferrari, urmata de Germania, Marea Britanie, Italia, Japonia, Elvetia si Franta. Anul trecut vanzarile Calutului Cabrat au totalizat 5.671 de exemplare, cea mai mare crestere fiind inregistrata in regiunea Asia-Pacific.
Pe viitor Ferrari intentioneaza sa mentina trendul ascendent al vanzarilor pe pietele deja consacrate dar sa si promoveze produsele sale pe piete adiacente. Pentru China, Ferrari va construi un nou centru tehnologic dotat cu o scoala de soferi profesionisti pentru noii clienti.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)