Ferrari vrea sa reduca lista de asteptare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brand-ul Ferrari este asociat cu dorinta si exclusivitate, o combinatie care face ca majoritatea clientilor sa astepte pana la 18 luni livrarea modelului. Executivii de la Maranello cunosc aceasta problema si au crescut productia cu aproape 5% pentru a reduce lista de asteptare, in special pentru tari cu potential precum Spania si China.
Ferrari se va axa pe acoperirea cererilor din Spania si China, fara sa afecteze stocul destinat altor piete importante cum ar fi Japonia. Andrea Bozzoli, director comercial si de marketing al brand-ului italian, a declarat ca "piata spaniola va fi foarte importanta pentru viitorul Ferrari. Piata europeana este cea in care Ferrari va investi cel mai mult in anii care urmeaza".
In prezent Statele Unite ramane cea mai mare piata pentru Ferrari, urmata de Germania, Marea Britanie, Italia, Japonia, Elvetia si Franta. Anul trecut vanzarile Calutului Cabrat au totalizat 5.671 de exemplare, cea mai mare crestere fiind inregistrata in regiunea Asia-Pacific.
Pe viitor Ferrari intentioneaza sa mentina trendul ascendent al vanzarilor pe pietele deja consacrate dar sa si promoveze produsele sale pe piete adiacente. Pentru China, Ferrari va construi un nou centru tehnologic dotat cu o scoala de soferi profesionisti pentru noii clienti.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Comentarii (0)