Ferrari vrea sa reduca lista de asteptare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Brand-ul Ferrari este asociat cu dorinta si exclusivitate, o combinatie care face ca majoritatea clientilor sa astepte pana la 18 luni livrarea modelului. Executivii de la Maranello cunosc aceasta problema si au crescut productia cu aproape 5% pentru a reduce lista de asteptare, in special pentru tari cu potential precum Spania si China.
Ferrari se va axa pe acoperirea cererilor din Spania si China, fara sa afecteze stocul destinat altor piete importante cum ar fi Japonia. Andrea Bozzoli, director comercial si de marketing al brand-ului italian, a declarat ca "piata spaniola va fi foarte importanta pentru viitorul Ferrari. Piata europeana este cea in care Ferrari va investi cel mai mult in anii care urmeaza".
In prezent Statele Unite ramane cea mai mare piata pentru Ferrari, urmata de Germania, Marea Britanie, Italia, Japonia, Elvetia si Franta. Anul trecut vanzarile Calutului Cabrat au totalizat 5.671 de exemplare, cea mai mare crestere fiind inregistrata in regiunea Asia-Pacific.
Pe viitor Ferrari intentioneaza sa mentina trendul ascendent al vanzarilor pe pietele deja consacrate dar sa si promoveze produsele sale pe piete adiacente. Pentru China, Ferrari va construi un nou centru tehnologic dotat cu o scoala de soferi profesionisti pentru noii clienti.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)