În 2019, Ferrari prezenta primul său supercar plug-in hybrid din gamă. SF90 produce 1.000 de cai putere și accelerează de la 0 la 100 km/h în 2.5 secunde. În modul electric, supercarul italienilor poate parcurge până la 25 de kilometri.
La vremea respectivă, fostul șef Louis Camilleri vorbea și despre planurile Ferrari privind o mașină 100% electrică, spunând că acest proiect se va concretiza după 2025 din cauza timpului necesar pentru dezvoltarea tehnologiei bateriilor.
Camilleri a părăsit Ferrari la sfârșitul lui 2020, invocând “motive personale”, iar constructorul italian încă îi caută un succesor. Până la numirea unui nou CEO, întreaga răspundere pare să fie în mâinile președintelui John Elkann, care a făcut câteva declarații interesante.
Elkann susține că planurile privind lansarea unui model electric au fost devansate, iar primul Ferrari cu emisii zero va fi prezentat în 2025.
“Suntem foarte încântați că vom prezenta primul Ferrari electric în 2025.
Suntem hotărâți să respectăm strategia noastră de electrificare,” a declarat Elkann într-o întâlnire cu acționarii.Potrivit planurilor enunțate în 2019, Ferrari dorește ca 60% din vânzări să fie reprezentate de hibrizi în 2022.
Elkann susține că Ferrari va lansa trei modele noi în următoarea perioadă, fără să ofere însă alte detalii.
Via Automotive News (înreg.)
doar cu mine reușiți ca mai mult de trei tone să n-aibă super-hiper-electrica dvs și musai peste 2000 cp că Rimac vă suflă-n ciorbă alfel.
accelerația zero-suta kmh și 0-400 m vor fi trăznet, dar pe 0-1000 m vă previn că poate i se descarcă bateria.
si va folosi si condensatori?
Cine îşi mai cumpără termică azi - îşi aruncă banii pe fereastră.
Cine isi cumpara electrica azi realizeaza ce teapa si-a luat ca nu poate sa mearga nici pana la mare cu ea fara grija ca ramane fara baterie, dupa realizeaza ca a dat o galagie de bani pentru o masina de oras.