Ferrari va implementa motoare supraalimentate in viitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Ferrari au luat deja in considerare posibilitatea dezvoltarii unui motor supraalimentat cu una sau doua turbine, dar nivelul actual la care se afla inginerii scuderiei nu le permite implementarea pe modelele de strada. Altfel spus, cei de la Ferrari sunt nemultumiti de nivelul de performanta oferit de solutiile tehnice incercate pana in acest moment, motiv pentru care trebuie sa caute in continuare o solutie potrivita.
Cea mai mare problema pe care au intalnit-o italienii de la Ferrari a fost lag-ul turbinei, care este considerat "inacceptabil pentru un motor Ferrari". Inginerii Ferrari nu vor folosi nici tehnologia de distributie variabila Multiair, deoarece aceasta nu a putut fi adaptata propulsoarelor din Maranello. Ferrari a incercat sa adapteze sistemul Multiair unui motor V8 de pe F430, dar inginerii italieni s-au declarat nemultumiti de valorile de putere obtinute in urma modificarilor.
Principalul beneficiu al sistemului Multiair este cuplul motor, iar functionalitatea sistemului este extrem de slaba la turatii ridicate. Avand in vedere capacitatile unui motor Ferrari, cum ar fi cel al lui 458 Italia, implementarea unei asemenea tehnologii in faza actuala de dezvoltare nu ar obtine nicio imbunatatire a performantelor, ci ar putea chiar sa le limiteze.
Inginerii italieni lucreaza in continuare la o solutie de supraalimentare a motoarelor sale, care sa le ofere putere si cuplu sporite, impreuna cu emisii scazute si raspuns prompt la acceleratie.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Ceea ce trebuie sa faca ei este un motor supra-alimentat care sa functioneze la turatii ridicate - si care sa dea putere si cuplu la 7000+ rpm ... ca d'aia este Ferrari ... altfel ar fi un Focus / Megane / etc. cu o turbina pe un motor de 2 litri...
Inginerii de la McLaren se dau mari cu un Bi-Turbo foarte performant... poate ca au gasit solutia ianintea celor de la Ferrari