Ferrari va avea si tractiune integrala din 2014
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Ferrari lucreaza de ceva vreme si la un sistem de tractiune integrala, care va fi introdus pe anumite modele incepand cu anul 2014. Avantajele acestui sistem constau in faptul ca poate fi aplicat cu usurinta pe toate platformele viitoare Ferrari deoarece nu utilizeaza legaturi mecanice intre puntea fata si puntea spate. Astfel, modelele Ferrari cu tractiune integrala vor avea un motor cu ardere interna care propulseaza puntea spate si doua motoare electrice care angreneaza rotile din fata.
Desi aceste modele ar putea fi considerate ca fiind hibride gratie motoarelor electrice de propulsie amplasate in rotile fata, Ferrari insista ca viitoarele modele cu tractiune integrala beneficiaza de acesta solutie tehnica doar pentru a putea manifesta o manevrabilitate superioara. Capacitatea de accelerare si de franare ar putea fi imbunatatite simtitor gratie acestor motoare electrice din rotile fata, iar manevrabilitatea in viraje poate atinge cote noi gratie faptului ca motoarele electrice vor putea oferi o livrare extrem de precisa a cuplului motor.
La ceva vreme dupa lansarea inlocuitorului modelului Ferrari 612 Scaglietti, constructorul din Maranello va oferi acest sistem de tractiune integrala ca optional pe cei care aleg un asemenea model. Dupa cum spuneam mai sus, Ferrari nu va oferi sistemul de tractiune integrala mai devreme de anul 2014, iar acesta nu are scopul de a reduce consumul de carburant ci de a imbunatati manevrabilitatea modelelor Ferrari.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)