Ferrari va avea o nouă divizie de personalizare

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 14.07.2011
Ferrari caută să vină în îmtâmpinarea clienţilor cu o imaginaţie bogată şi ceva mai pretenţioşi. Italienii au lansat o divizie de lux, capabilă să satisfacă şi cele mai înalte aşteptări.

Deşi are în prezent una dintre cele mai performante divizii de personalizare, Ferrari caută să ducă mai departe ideea de individualizare a modelelor sale. Divizia Ferrari Design se pregăteşte de iniţierea unui nou program, dedicat celor mai pretenţioşi clienţi ai Căluţului Cabrat.

Intenţiile au fost trădate săptămâna trecută, în cadrul unui eveniment secret Ferrari, cu ocazia căruia designerii italieni au expus clienţilor un California atent modificat la nivel exterior şi interior. Creaţia este dedicată lui Lapo Elkan, fiul presedintelui consiliului de administraţie Fiat, John Elkan, şi posibilul viitor director Ferrari.

La nivel exterior, exemplarul unic impresionează prin culoarea purpurie aplicată caroseriei. Aceasta se potriveşte foarte bine cu interiorul denim, similar celui regăsit pe actuala maşină a lui Elkan, un 599 GTB Fiorano. Combinaţia va putea fi comandată de orice client al Scuderiei.

Ideea din spatele noului program de personalizare este relativ simplă: imaginează-ţi cum vrei să arate supercarul tău şi Ferrari îl va construi.

Italienii vor oferi clienţilor culoari creată la comandă pentru componente diferite, viniluri, o mulţime de culori exterioare şi chiar un pachet de performanţă sub capotă. 

via | motorauthority

Comentarii (2)

  • culoarea regilor
    purpuriu= nuanta de rosu
    0 0
  • Super!
    Ce super arata interiorul ala denim!
    Jos palaria!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru