Ferrari trece pe hibrizi?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Viitoarele norme de poluare admise in Europa vor schimba radical mersul lucrurilor pe piata auto. Astfel, incepand cu 2012 Comisia Europeana va aplica o limita maxima admisa de 130g/km de dioxid de carbon emis .
Problema constructorilor nu sta in gasirea tehnologii care sa permita respectarea acestor norme, ci descoperirea unor tehnologii care sa nu ridice foarte mult pretul de productie. Pana in prezent s-a gasit un singur raspuns: Toyota Prius .
Cei mai afectati de aceste norme sunt producatorii de supercaruri, cum ar fi Porsche, Ferrari sau Lamborghini. Ferrari a sustinut pana in prezent ideea ca reducerea emisiilor de CO2 nu va afecta costurile de productie sau performantele.
Amadeo Felisa, directorul tehnic de la Ferrari, a admis recent ca reducerea emisiilor de carboni la un model Ferrari va afecta costurile si performantele. Felisa a dat ca exemplu dezvoltarea modelului 599 GTB, unde inginerii s-au confruntat cu serioase probleme in a stabili o balanta intre performante si reducerea emisiilor de carboni.
Tehnologia actuala nu este pregatita sa mentina performante ridicate si sa reduca emisia de CO2 pana la 130g/km. In acest context, Ferrari studiaza posibilitatea implementarii tehnologiei hibride. In concluzie, trebuie sa ne asteptam pana in 2012 la modele hibride din partea Calutului Cabrat.
Massimo Fumarola, director de productie la Ferrari, a declarat: „Ferrari nu va construi niciodata modele inferioare, cu performante scazute, cu motoare care sa functioneze pe biocombustibili sau diesel”. Totusi, Fumarola nu a exclus posibilitatea modelelor hibride sau folosirii tehnologiei cu injectie directa.
[poll]68[/poll]
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Din pacate cu normele astea dam cu un pas innapoi in progres. Supermasinile sunt, cum zicea Jeremy Clarkson, menite sa otravesca panza freatica, sa calce ecologisti...de mai multe ori sa se invete minte, sa topeasca calota glaciara, sa distruga ozonul, sa decimeze fauna salbatica si sa transforme toata lumea a 3-a intr-un desert...dar nu inainte sa suga tot petrolul din lume.
In viitor imi doresc si eu un Ferrari...dar cred ca va trebui sa iau ceva din anii 70-90 care sa nu faca atatea compromisuri. Doar soseaua, scaun, fund si atat.
Of ce viitor trist ne asteapta.
macar nu o sa apucam...
Asta e. o sa puna catalizatoare pe curu' vacii ca doar si vanturile sunt poluante, o sa biozeze masinile toate si o sa arda padurile in continuare ...... o lume nebuna nebuna
Despre emisii, ce sa zic? Stiam ca sunt emisii de dioxid de carbon (C02) si nicidecum de carboni. Ai lipsit un pic de la orele de chimie nene jurnalist. Asa ca mai stati voi in banca vostra si nu mai scrieti despre strategia Ferrari care oricum nu o s-o aflam pe o pagina de net prea curand.
Titlu: "Ferrari trece pe hibrizi?
" wtf, never ever