Esential
1984 | este anul in care a inceput productia lui Ferrari Testarossa |
390 | de cai putere scotea motorul cu 12 cilindri in V la 180 de grade. Numele modelului vine de la capetele cilindrilor, vopsite in rosu. |
1984 | este anul in care a inceput productia lui Ferrari Testarossa |
390 | de cai putere scotea motorul cu 12 cilindri in V la 180 de grade. Numele modelului vine de la capetele cilindrilor, vopsite in rosu. |
Imaginile alaturate ar trebui sa ii puna pe ganduri pe fanii curselor ad-hoc in care sunt implicate modele de superclasa. Incidentul a avut loc in Spania, intr-unul dintre oraselele din nordul Madridului, Colmenarejo. Martorii oculari ai evenimentului sustin ca Ferrari-ul Testarossa facuse cateva raiduri in vitze pe stradutele din oras pana sa sfarseasca trist in zidul unei banci.
Sa-i fie tarana usoara! Sa speram ca avea asigurare buna.
Sursa: Carscoop
Bai berbecule, nu mai jigni oamenii, daca nu te pricepi, stai in banca ta si taci din gura si citeste.
"The engine was technically a 180° V engine, since it shared flat-plane crankshaft pins with opposing cylinders." ->> sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_Testarossa
(Asta ca sa nu zici ca sunt eu vreun destept!)
Iar
@Andrei, citeste si tu, nu mai comenta aiurea la adresa redactorilor.
Si eu m-am luat de Mircea Mester, dar cand a fost cazul si nu in mod gratuit.
Alt exemplu penibil:
BMW M5 Touring, accident la 180 km/h
Un sofer si familia sa au scapat teferi dintr-un BMW M5 Touring, dupa ce s-au izbit de parapeti la 140 de km/h. :O
Din punt de vedere tehnic, motoarele cu 12 cilindri configurati in V se impart in ndoua categorii: V12 60 de grade si V12 180 de grade. Diferenta dintre un V12 la 180 de grade si un boxer - clasicul motor Subaru cu cilindri opozanti - este modul de functionare. Practic, motoarele de tip flat se impart in doua: boxer si V12 180 de grade. In cazul motorului boxer vorbim de cilindri opozabili care ajung in acelasi moment la timpul 0 (cel din care incepe masurarea timpilor motorului) iar in cazul celui cu 12 cilindri in V la 180 de grade vorbim de cilindri opozanti care ajung alternativ la momentul 0.
Multumesc.