Ferrari sistează temporar producţia şi concedieaza 270 angajaţi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Ferrari încep să resimtă efectele situaţiei economice mondiale, respectiv scăderea comenzilor. Deşi la prima vedere, comenzile celor de la Ferrari sunt în toi, iar constructorul lucrează doar în baza comenzilor existente, fabrica din Maranello construieşte şi motoare pentru Maserati, a căror cerere a scăzut în ultima perioadă. Astfel, în 2009 cei de la Maserati au comandat circa 4.500 de motoare de la Ferrari, în timp ce anul 2008 a adus 9.000 de comenzi.
Angajaţii fabricii Ferrari sunt nemulţumiti că directorii companiei vor sa elimine 120 de posturi de birou si 150 de posturi in fabrică din cauza ultimei prime pentru anul 2009 ce trebuia plătită in luna aprilie 2010. Practic, angajaţilor Ferrari li s-a propus să aleaga intre pastrarea acestor locuri de muncă şi plătirea primelor aferente celor 3.000 de salariaţi ai fabricii. Reprezentantul sindicatului angajaţilor Ferrari este nemulţumit de ridigitatea manifestată de conducere în discuţiile cu aceştia.
Potrivit lui Giordano Fiorani, reprezentantul sindicatului angjaţilor Ferrari, constructorul italian de supercar-uri va renunta la aproximativ 600 de angajaţi pentru o săptămână, începând de luni. Purtătorul de cuvânt al Ferrari, Stefano Lai, a confirmat planurile de renunţare temporară la unii angajaţi, dar nu a menţionat şi o cifră aferentă.
Totodată, reprezentantul sindicatului a anunţat intentia de a taia producţia de la 20.000 de unitaţi la 11.000 de unitaţi pe an, zvon infirmat de purtătorul de cuvânt Ferrari, care a anunţat că marca pe care o reprezintă nu a intenţionat sa producă mai mult de 6.000 de unităţi in 2010.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
-
Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
mai du-te ma si plimba ursu :))) aia numesti tu masina sport? :))))))
las ca francezii n-o sa moara de foame ca sunt destui dinastia ca tine care sa dea banii pe un Renault :))
Pentru un om care da cateva sute de mii de euro pe o masina si il mai costa cateva zeci de mii pe an detinerea si utilizarea ei renuntarea la asa ceva inseamn instabilitate si acolo sus unde se discuta numai in averi de milioane sau zeci de milioane de euro.
Ceva e foarte gresit undeva...