Ferrari si-a prezentat noul monopost
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari F2007, cel mai asteptat monopost a noului sezon de Formula 1, a fost prezentat de scuderia italiana.
Ferrari este gata pentru sezonul de Formula 1 din 2007. Scuderia de la Maranello si-a prezentat monopostul pentru competitia de anul acesta.
Proiectul intern denumit 658 s-a axat pe realizarea celei mai bune masini de Formula 1 tinand seama de noile reguli de siguranta introduse pentru 2007, care prevad crash-teste mult mai stricte si folosirea unor materiale compozite pentru caroserie, care sa protejeze pilotii in partile laterale in cazul unor accidente.
Noul monopost Ferrari a fost botezat F2007 si are o caroserie mult modificata in comparatie cu modelul de anul trecut. Designul a fost gandit in functie de principala noutate adusa monopostului, suspensia de pe fata, care reprezinta o inovatie conceptuala, vorbind in termeni aerodinamici. Formele partilor laterale au fost substantial modificate din urma schimbarilor de la sistemul de racire. De asemenea, gurile radiatoarelor sunt indreptate catre partea superioara a caroseriei.
Daca suspensia de pe spate este similara cu cea a modelului de anul trecut, noul monopost are o greutate cu 10 kg mai mare din cauza materialelor compozite folosite, in plus noul monopost are un ampatament mai mare. Lungimea lui F2007 este de 4545 mm, latimea de 1796 si inaltimea de 959. In concordanta cu noul regulament de anul acesta, caracteristicile motorului raman similare cu cele ale monopostului precedent, putine modificari putand fi permise de regulament.
Motorul Ferrari 056 - caracteristici tehnice:
-8 cilindri in V dispusi intr-un unghi de 90 de grade.
-32 de valve.
-distributie pneumatica.
-injectie digitala si statica.
-capacitate totala de 2398 cm cubi.
Proiectul intern denumit 658 s-a axat pe realizarea celei mai bune masini de Formula 1 tinand seama de noile reguli de siguranta introduse pentru 2007, care prevad crash-teste mult mai stricte si folosirea unor materiale compozite pentru caroserie, care sa protejeze pilotii in partile laterale in cazul unor accidente.
Noul monopost Ferrari a fost botezat F2007 si are o caroserie mult modificata in comparatie cu modelul de anul trecut. Designul a fost gandit in functie de principala noutate adusa monopostului, suspensia de pe fata, care reprezinta o inovatie conceptuala, vorbind in termeni aerodinamici. Formele partilor laterale au fost substantial modificate din urma schimbarilor de la sistemul de racire. De asemenea, gurile radiatoarelor sunt indreptate catre partea superioara a caroseriei.
Daca suspensia de pe spate este similara cu cea a modelului de anul trecut, noul monopost are o greutate cu 10 kg mai mare din cauza materialelor compozite folosite, in plus noul monopost are un ampatament mai mare. Lungimea lui F2007 este de 4545 mm, latimea de 1796 si inaltimea de 959. In concordanta cu noul regulament de anul acesta, caracteristicile motorului raman similare cu cele ale monopostului precedent, putine modificari putand fi permise de regulament.
Motorul Ferrari 056 - caracteristici tehnice:
-8 cilindri in V dispusi intr-un unghi de 90 de grade.
-32 de valve.
-distributie pneumatica.
-injectie digitala si statica.
-capacitate totala de 2398 cm cubi.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)