Primul model LaFerrari este de vânzare pe piața second-hand din Germania
Iniţial, vestea campaniei de înlocuire a rezervoarelor de carburant pentru modelul LaFerrari a apărut în presa olandeză, după ce un proprietar de LaFerrari a fost invitat la un dealer din Germania pentru această procedură. Compania din Maranello a venit ulterior cu un răspuns oficial asupra problemei, menţionând că nu există niciun risc de incediu al vehiculelor existente care nu au primit încă noul rezervor de carburant, o menţiune importantă pentru un automobil care poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puţin de trei secunde. LaFerrari face sprintul 0-200 km/h în şapte secunde şi 0-300 km/h în 15 secunde, în timp ce viteza maximă este de 350 km/h, ceea ce necesită un nivel ridicat de fiabiliate pentru a asigura siguranţa ocupanţilor şi a celorlalţi participanţi la trafic.Pentru fiecare dintre cele 499 de unităţi LaFerrari existente, tehnicienii service vor avea nevoie de opt ore de muncă pentru a înlocui rezervorul de carburant.
LaFerrari este succesorul lui Enzo şi este cel mai puternic model de stradă construit vreodată de compania italiană. Ferrari a primit peste 1.000 de comenzi pentru LaFerrari, dublu faţă de cota de producţie stabilită iniţial, dar a decis să respecte programul iniţial pentru a menţine exclusivitatea exemplarelor. Preţul de listă al unui LaFerrari era de 1.3 milioane de euro, dar mulţi clienţi au apelat la programul specializat de personalizare care a dus preţul exemplarelor la un nivel mult mai ridicat. LaFerrari este echipat cu un motor V12 aspirat, de 800 de cai putere, asistat de un motor electric care mai contribuie cu alţi 163 de cai. Cuplul motor total include cei 700 de Nm ai unităţii convenţionale şi alţi 270 de Nm ai motorului electric.Via Autocar | Autoblog.nl
ar fi culmea sa nu pastreze traditia si la nava amiral :-PPP
Un audi ceva,bmw,astea rup,ce Ferrari,mai platesti si impozitu o gramada de bani.
2.0 TDI e baza,cu un soft,faci toti baietii.