Urmând modelul altor producători de automobile sport, Ferrari a anunțat că intră pe piața SUV-urilor în urmă cu patru ani. Numele primului SUV al mărcii italiene? Purosangue.
Prototipurile au fost surprinse de nenumărate ori în teste, dar de fiecare dată au fost acoperite de camuflaj pentru a le feri de privirile curioșilor. Acum, Ferrari a confirmat că Purosangue va intra anul acesta pe linia de asamblare. Primele exemplare vor fi livrate în 2023.
Un alt model care va intra în producție în 2022, și va fi livrat în 2023, este noul Daytona SP3, al treilea membru al familiei Icona.
În 2021, Ferrari s-a bucurat de cel mai bun an din istoria sa. Constructorul de la Maranello a livrat, la nivel global, peste 11.000 de mașini, cu 22.3% mai multe decât în 2020. Cea mai mare cerere a fost pentru modelele echipate cu motoare V8.
via Ferrari
Bine măcar că UUVopaţii vor, totuşi, preponderent V12/V8. Asta e! Chiar şi nouă, ortodocşilor “pur sânge”, ne place compromisul (a, că nu recunoaştem neam este altceva).
Alta mi se pare însă buba şi anume: e-zombii se tot zbat să acrediteze ideea că “lumea cere electrice”…Ei, mă, pe bune?? Uite că, dimpotrivă, lumea (chiar şi cea privată de potenţă financiară – subliniez: “privată”, că doar nu vrea ea însăşi să n-o aibă!!!) invocă motoarele MOTOARE. Chiar dacă asta înseamnă să treacă dinadins pe sub fereastra mafiotului cu mii de identităţi (dar cu o singură deviză: Patria ante omnia), ca să-l încânte cu poluare gazo-fono-uzată moral.
Acum este/va fi convinsa sa vrea electrice. Indiferent de potenta financiara.
Orice masina neelectrificata va fi considerata de epoca, cum e acum Dacia 1300 cu carburator.
Cei care vor arde gazul pe strada vor fi considerati inapoiati, salbatici. Si cum nimeni nu vrea asta, lumea se va alinia.
Nu mai exista nimic pur-sange. Totul e metis.
Este inexorabil !!!