Ferrari a organizat în această săptămână un eveniment privat la Roma pentru clienții săi în cadrul căruia a prezentat un nou model. Amplasamentul evenimentului nu a fost ales întâmplător, întrucât noul model a primit numele Ferrari Roma și ia forma unui coupe.
Ferrari Roma are o lungime de 4.656 mm, o lățime de 1.974 mm și o înălțime de 1.301 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.670 mm, iar masa totală de 1.472 kg.
Noul model utilizează motorul turbo V8 de 3.9 litri disponibil și pe Portofino, însă acesta a fost îmbunătățit și a câștigat 20 de cai putere pentru a oferi acum 620 de cai putere.
De asemenea, cuplul maxim de 760 Nm este atins în plaja de 3.000 – 5.750 de rotații pe minut, iar unitatea este acompaniată de o cutie de viteze DCT cu dublu ambreiaj cu 8 trepte care a fost introdusă inițial pe SF90 Stradale.
Pe baza acestor date tehnice, constructorul italian menționează că Roma are nevoie de 3.4 secunde pentru a ajunge la 100 km/h și de 9.3 secunde pentru a atinge pragul de 200 km/h, în timp ce viteza maximă depășește 320 km/h. Consumul și emisiile nu au fost încă omologate oficial, astfel că nu fost încă dezvăluite.
Din păcate, acestea sunt singurele informații tehnice dezvăluite de Ferrari despre noul Roma, în contextul în care italienii nu au oferit detalii nici despre interior.
De asemenea, Ferrari nu a dezvăluit încă informații despre producția și livrările noului Roma.Via Ferrari
Lamborghini se screme sa faca niste oribilitati (de serie) pe placul pubertarilor de toate varstele pe cand Ferrari face design si eleganta
PS: personal prefer AM (adica Aston Martin)
@vianu
Viitorul SUV Ferrari va avea mult stil si eleganta, special conceput pentru cunoscatori.
sa te auda bunul Dumnezeu si Maica Domnului !
:))
:)
Un SUV nu poate sa aiba nici stil, nici eleganta. E un SUV, o caruta pe 4 roti inutila in oras, conceputa pentru ca bogatii sa stea in masini mari ca sa para importanti. Un SUV sportiv e o aberatie si mai mare.
Ferrari a ajuns celebra si a rezistat atata timp pe piata tocmai pentru ca nu era pentru oricine si pentru ca isi inventa propriul drum, nu mergea pe drumuri batatorite de altii.
Dar na, cocalari multi, masini multe si inutile.
ii las pe cei de la AM sa il dezvaluie
Economic-contabil vorbind, creșterea nu-i prin nimic justificată, sistemul pavilionului mobil portofinez (masă proprie 1.598 kg, deci cu 115 kg mai greu din cauza asta) fiind complex și scump de produs.
Stilistic însă, noul Roma (tot 2+2, că AM a uitat să zică) e într-adevăr o lovitură reușită prin revenirea la clasa rezultată din proporții perfecte și mai puțin din reliefuri cam prea contorsionate-n ultima perioadă.
D-aia profitul net al italienilor va fi probabil mai mare procentual decât la orice Ferrari, spre 100K € -- zic și eu să n-adorm, ronțăind o Eugenie că azi n-am avut d-un Snickers. :-)
Pune cara mia, Nessun dorma!
https://www.youtube.com/watch?v=cWc7vYjgnTs&list=RDcWc7vYjgnTs&start_radio=1&t=22