Ferrari prezintă noul coupe Roma: motor turbo V8 de 3.9 litri și 620 de cai putere

de Daniel Popescu
Joi, 14.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a prezentat noul coupe Roma echipat cu un motor turbo V8 de 3.9 litri care dezvoltă 620 de cai putere și un cuplu maxim de 760 Nm. Unitatea este acompaniată de o cutie de viteze DCT cu dublu ambreiaj cu 8 trepte.

Ferrari a organizat în această săptămână un eveniment privat la Roma pentru clienții săi în cadrul căruia a prezentat un nou model. Amplasamentul evenimentului nu a fost ales întâmplător, întrucât noul model a primit numele Ferrari Roma și ia forma unui coupe.

Ferrari Roma are o lungime de 4.656 mm, o lățime de 1.974 mm și o înălțime de 1.301 mm, în timp ce ampatamentul este de 2.670 mm, iar masa totală de 1.472 kg.

Noul model utilizează motorul turbo V8 de 3.9 litri disponibil și pe Portofino, însă acesta a fost îmbunătățit și a câștigat 20 de cai putere pentru a oferi acum 620 de cai putere.

De asemenea, cuplul maxim de 760 Nm este atins în plaja de 3.000 – 5.750 de rotații pe minut, iar unitatea este acompaniată de o cutie de viteze DCT cu dublu ambreiaj cu 8 trepte care a fost introdusă inițial pe SF90 Stradale.

Pe baza acestor date tehnice, constructorul italian menționează că Roma are nevoie de 3.4 secunde pentru a ajunge la 100 km/h și de 9.3 secunde pentru a atinge pragul de 200 km/h, în timp ce viteza maximă depășește 320 km/h. Consumul și emisiile nu au fost încă omologate oficial, astfel că nu fost încă dezvăluite.

Din păcate, acestea sunt singurele informații tehnice dezvăluite de Ferrari despre noul Roma, în contextul în care italienii nu au oferit detalii nici despre interior.

De asemenea, Ferrari nu a dezvăluit încă informații despre producția și livrările noului Roma.

Via Ferrari

Comentarii (17)

  • mda...asa mai merge!

    Lamborghini se screme sa faca niste oribilitati (de serie) pe placul pubertarilor de toate varstele pe cand Ferrari face design si eleganta
    22 9
  • Roma, ma quanto sei bella !!!

    PS: personal prefer AM (adica Aston Martin)
    11 6
  • Singura marca de succes italiana, care apartine italienilor si de care nu si-au batut joc, Ferrari.

    @vianu
    Viitorul SUV Ferrari va avea mult stil si eleganta, special conceput pentru cunoscatori.
    17 2
  • @dan_grc

    sa te auda bunul Dumnezeu si Maica Domnului !

    :))
    8 5
  • Da de unde sa ma auda, viitorul SUV Ferrari va fi un tombino, cum spun italienii, tot pentru beizadele, ca si Urus. Singura marca exotica, exclusivista care nu avea SUV.
    9 4
  • am fost asta toamna la Sfanta (de la Iasi)....dupa 3 sarmali si o bere la PET am primit un mesaj divin....cica lu' Ferarri i se va da mai multa minte

    :)
    7 8
  • Incet, incet Ferrari devine o masina pentru cocalari, ca Lamborghini sau Porsche etc. Isi pierde din stil, eleganta si exclusivitate mai ales de cand le-a permis arabilor sa toarne aur pe masini.
    Un SUV nu poate sa aiba nici stil, nici eleganta. E un SUV, o caruta pe 4 roti inutila in oras, conceputa pentru ca bogatii sa stea in masini mari ca sa para importanti. Un SUV sportiv e o aberatie si mai mare.
    Ferrari a ajuns celebra si a rezistat atata timp pe piata tocmai pentru ca nu era pentru oricine si pentru ca isi inventa propriul drum, nu mergea pe drumuri batatorite de altii.
    Dar na, cocalari multi, masini multe si inutile.
    9 11
  • asta nu e masina, e arta !!
    10 1
  • Nush ce parere aveti voi, dar eu cred ca e cel mai turbat Ferrari de pana acum. Pur si simplu e uluitor designul. WOW!
    10 2
  • Diever
    Cred ca e cea mai abrupta schimbare de limbaj de design de la Ferrari de cand cu GTB Daytona. Si nu in sens rau.
    11 2
  • Superba!
    4 2
  • someone
    pe langa design si performante, pretul e si mai si.....e cel mai accesibil ferrari si va aduce multi clienti noi firmei.
    ii las pe cei de la AM sa il dezvaluie
    5 2
  • Am rămas mut. Arată de milioane!
    4 1
  • bella bestia
    2 0
  • @someone: Nu va fi totuși cel mai accesibil Ferrari, fiindcă prețul -- ca de obicei estimat cu contribuția *vocilor* lăsate să sifoneze una-alta -- va fi cu 15-20% mai mare decât al lui Portofino, care pornește de la cca. 190.000 €.

    Economic-contabil vorbind, creșterea nu-i prin nimic justificată, sistemul pavilionului mobil portofinez (masă proprie 1.598 kg, deci cu 115 kg mai greu din cauza asta) fiind complex și scump de produs.

    Stilistic însă, noul Roma (tot 2+2, că AM a uitat să zică) e într-adevăr o lovitură reușită prin revenirea la clasa rezultată din proporții perfecte și mai puțin din reliefuri cam prea contorsionate-n ultima perioadă.

    D-aia profitul net al italienilor va fi probabil mai mare procentual decât la orice Ferrari, spre 100K € -- zic și eu să n-adorm, ronțăind o Eugenie că azi n-am avut d-un Snickers. :-)
    15 0
  • someone
    @kiro: eu am citit altundeva ca va fi cu cca 15-20k maiieftin decat portofino
    2 1
  • Mie-mi place că pasagera din dreapta are și ea un ecran (presupun tactil) de unde poate să aleagă muzica.

    Pune cara mia, Nessun dorma!
    https://www.youtube.com/watch?v=cWc7vYjgnTs&list=RDcWc7vYjgnTs&start_radio=1&t=22
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru