Esential
435 | de cai putere oferă Ferrari P4/5 Competizione. |
1230 | de kilograme cântăreşte Ferrari P4/5 Competizione. |
435 | de cai putere oferă Ferrari P4/5 Competizione. |
1230 | de kilograme cântăreşte Ferrari P4/5 Competizione. |
Ferrari se bucură de o nouă performanţă pe circuitul de la Nurburgring. Supercarul P4/5 Competizione a reuşit să stabilească al doilea cel mai bun timp pe ”Iadul Verde” chiar weekendul acesta, în cadrul calificărilor pentru Cursa de 24 de ore de la Nurburgring.
Derivat din Ferrari P4/5, la rândul său o reinterpretare a modelului de competiţie Ferrari F430 GT2 ALMS, exemplarul P4/5 Competizione a reuşit să parcurgă cei aproape 22 de kilometri în doar 6 minute şi 51 de secunde, cu patru secunde mai mult decât Pagani Zonda R (6.47) şi cu 7 secunde mai puţin decât Ferrari 599XX (6:58).
Timpul obţinut de P4/5 Competizione aşează supercarul pe poziţia a doua în topul celor mai rapide maşini derivate din modele de producţie pe circuitul de la Nurburgring.
Supercarul italian utilizează un motor V8 de 4.3 litri, capabil să livreze 435 de cai putere, exploataţi cu ajutorul unei transmisii secvenţiale cu şase rapoarte. Nu pare mult, însă dacă luăm în calcul şasiul din aluminiu, caroseria din fibră de carbon şi masa totală de numai 1230 de kilograme, premizele devin chiar interesante.
via l autoblog
Buggati sau Lamborchini
GT-R? Păi să se ducă la Nurburgring şi fosta bombă a lui Per Eklund, 9-3 Viggen 2.0 750 CP, 735 Nm, 2.3 sec/0-100 kmh şi fără limitare electronică a vitezei, ca să vedem ce-o ieşi !
Citește frumos și atent pagina Nurgurgring lap times de pe wiki, și o să vezi că GT-R stă chiar bine, spre foarte bine. La fel și GT2 RS de la Porsche. Și într-adevăr Vipera este rege (că restul sunt mașini de serie ca și bunica virgină). Da... mai este Corvette Z1... tot killer de Nurburgring.
Deci între aceste mașinei relativ ieftine (Viper, GT-R, Corvette) se strecoară GT2 RS cu preț pe puțin dublu față de americane și triplu față de japoneză. Restul mașinilor cu prețuri astronomice, culmea... o iau la bot pe bani mulți dați de fraieri. Că mașinile de pe primele locuri iau bătaie la liniuța de cartier de la mașinile cu multe zerouri, dar pe pistă sunt măcelărite, și da, sunt măcelărite de Viper, Corvette și GT-R.
De ce iubește lumea GT-R? Pentru că este cea mai ieftină soluție supersport pentru 4 oameni (chiar ai loc în spate), cu accelerație la sută sub 3 secunde, supertehnologie etc... totul la 70.000 euro. Sau de ce iubim Viper... pentru că merge și arată brutal, la un preț mult sub europenele noastre.
Poți cumpăra 3-4 Vipere din prețul unui Aventador, cum poți cumpăra vreo 5-6 GT-R-uri din același preț. Este frumos Lambo, superb chiar... dar merită?
Și Viper este superb, frumos, chiar mai masculin.
Iar GT-R este mai rafinat, nu își arată bărbăția decât atunci când trebuie, plus că are portbagaj, 4 locuri, mergi cu familia la mare, iar când nevasta nu este atentă... mai seduci o iubitoare de senzații tari pe serpentinele patriei, poate îți piere cheful de ea (după ce dă la rațe, că ei îi piere) și rămâi un bun familist. :)
@ VAG care vag are timp buni pe nurburing?
@ bubu oare se compara senzatia din viper cu cea din lambo ? nu stiu inca nu am aflat pe pielea mea cum e, dar nu cred ca e comparabil. iar de gtr sa nu vorbim ca pur si simplu nu imi place masina.
@ saab mi-ar place sa il vad pe nurburing dar nu cred ca se va intampla incurand