Ferrari opreşte producţia la Modena din cauza cutremurului din nordul Italiei
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La numai nouă zile de la primul cutremur care a zguduit Italia, Peninsula a fost lovită din nou de un seism puternic astăzi, la orele dimineţii. Epicentrul a fost localizat chiar în oraşul Modena, acolo unde Ferrari are rădăcini bine înfipte.
Seismul a avut o magnitudine de 5.8 grade pe scara Richter şi a avut mai multe replici, resimţite în Modena, Milano şi Brescia. Statisticile oficiale anunţă până acum 13 morţi, însă numărul victimelor ar putea creşte pe măsură ce căutările printre ruine vor avansa.
Nici Ferrari nu a scăpat de furia naturii. Deşi fabrica este în perfectă stare de funcţionare şi în interior mai pot fi asamblate produse cu logo-ul Căluţului Cabrat, oficialii italieni au decis să oprească funcţionarea uzinei. Activitatea va fi reluată abia joi, pentru a le putea permite angajaţilor să fie alături de familiile lor.
via l autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
Comentarii (7)