Ferrari One to one: personalizeaza-ti supercarul
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi nu a impresionat la aceasta editie a Salonului Auto de la Geneva, Ferrari a pregatit totusi ceva desoebit pentru clientii sai. Inspirat probabil de proiectul Ad Personam al celor de la Lamborghini, Ferrari a lansat un program de personalizare a modelelor sale, botezat "One to one".
Noul proiect promovat de Scuderia italiana va oferi clientilor sai posibilitatea de a-si personaliza in totalitate exemplarul personal dupa consultarea cu un designer al constructorului italian. Programul "One to one" a debutat la Geneva pe un exemplar Ferrari 612 Scaglietti. Standul italienilor a fost modificat pentru a semana cu o parte a viitorului atelier de personalizare ce va fi deschis la Maranello.
Pentru a oferi o imagine concreta asupra nivelului pana la care un client poate merge atunci cand alege sa-si modifice Ferrari-ul, italienii au expus la standul lor un alt 612 Scaglietti, inspirat de aceasta data de clasicul 365 GTB4, prezent de asemenea la eveniment.
Dupa deschiderea atelierului din Maranello, Ferrari va continua promovarea unor asemenea locatii pe toate pietele mondiale pentru a oferi clientilor sai posibilitatea de a profita de programul One to one.
Noua initiativa Ferrari va demara spre sfarsitul acestui an.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2008
-
Dupa 4750 de kilometri si 9 zile petrecute in Europa, Automarket s-a intors la Bucuresti. Pregatim Salonul de la Paris! (11.03)
-
Pe langa zecile de premiere mondiale, standurile Salonului Auto de la Geneva au gazduit si prezente feminine superbe. (10.03)
-
Lotus a lansat la Geneva un nou model entry-level, botezat 2-Eleven, care costa 34.695 de euro. (10.03)
Comentarii (0)