Ferrari oferă şapte ani de asistenţă inclusă în preţul de achiziţie

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 27.04.2011
Ferrari a anunţat că va oferi clienţilor săi europeni, începând cu luna martie, un program de asistenţă cu o durată de şapte ani, inclus în preţul de achiziţie.

S-a spus în nenumărate rânduri că mulţi îşi permit un supercar, dar puţini sunt capabili să îl întreţină. Costurile de exploatare ating cifre exorbitante, care pot speria eventualii clienţi cu dare de mână. Ferrari s-a gândit şi la acest aspect şi oferă mai nou un program de asistenţă inedit.

Scuderia italiană promite clienţilor săi, începând cu luna martie, servicii de asistenţă gratuite pe durata a şapte ani de la achiziţionarea produselor sale. Ferrari încearcă astfel să-şi încurajeze clienţii să parcurgă mai mulţi kilometri şi să vadă în supercarurile sale maşini obişnuite.

Asistenţa va fi inclusă în preţul de achiziţie şi va fi disponibilă pentru modelele California, 458 Italia şi noul FF. Forza Rossa, importatorul oficial al mărcii în România, anunţase încă din luna martie oferta, care acoperea însă, în acel moment, doar noul FF. Validitatea pachetului acoperă întreaga Europă şi poate fi transferată şi proprietarilor ulteriori.

Condiţia de bază este aceea de a efectua operaţiunile de întreţinere doar în service-urile autorizate de Ferrari.

Pachetul de asistenţă gratuită acoperă manopera, schimburile de ulei şi lichid de frână, oferind o garanţie profesională şi siguranţă pentru posesori.

via | autoblog

Comentarii (1)

  • Gata...
    daca s-a rezolvat asta, imi cumpar unu'. Da' inainte trec pe la Bugatti, poate fac ei o contraoferta si imi iau un Veyron.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru