Ferrari oferă detalii despre primul său SUV din istorie: va fi produs pe o nouă platformă și ar putea primi o versiune plug-in hybrid

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Luni, 16.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul pregătit de Ferrari pentru anul 2022 va fi construit pe o platformă dedicată care va putea utiliza inclusiv motoare V12 și sisteme plug-in hybrid.

Ferrari a confirmat încă de anul trecut că va dezvolta primul său SUV din istorie, despre care se vehiculează că va fi lansat pe piață în cursul anului 2022.

Pentru moment, printre puținele detalii cunoscute este numele de cod Purosangue, însă Michael Leiters, directorul tehnic al constructorului italian, a oferit o serie de informații suplimentare în cadrul unui interviu acordat publicației britanice Autocar.

Noul SUV va fi dezvoltat pe o platformă nouă care va avea motorul amplasat imediat în spatele roților de pe puntea față, într-un mod similar cu cel întâlnit la modelele GT.

Strategia va permite celor de la Ferrari să se diferențieze de ceilalți producători de SUV-uri de lux, în contextul în care modele precum Lamborghini Urus și Bentley Bentayga sunt dezvoltate pe platforma MLB a Grupului Volkswagen, aceeași folosită și pentru modele precum Audi Q7 sau Volkswagen Touareg.

"Sunt încrezător în această mașină și în conceptul tehnic. Cred că am identificat un concept și un pachet care pe de o parte este un SUV real și va convinge clienții să îl cumpere, iar pe de altă parte marchează o diferențiere uriașă de SUV-urile existente", a precizat Leiters.

Acesta nu a oferit detalii tehnice despre noul SUV, însă platforma pe care va miza Ferrari va permite atât integrarea unui motor V12, cât și a unui sistem plug-in hybrid cu motor V6.

Directorul de design Flavio Manzoni insistă la rândul său pe unicitatea SUV-ului în gama Ferrari.

"Multe SUV-uri sunt derivate din alte mașini, iar designerii sunt limitați din cauza platformei. În cazul nostru nu există niciun compromis. Dacă nu începem lucrul împreună cu inginerii, pentru a defini împreună pachetul, avem o problemă", a precizat Manzoni.

Via Autocar

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru