Ferrari nu va face motoare V12 turbo

de Sebastian Toma
Vineri, 27.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Contrar speculaţiilor, Ferrari nu va apela la supraalimentare pentru gama sa de motoare V12. O sursă din cadrul mărcii italiene anunţă variante hibride ale viitoarelor modele echipate cu motoare V12.

Esential 1947 este anul în care Ferrari a introdus primul său motor V12.
800 CP oferă motorul V12 aspirat al lui Ferrari LaFerrari.
Ferrari va păstra configuraţia aspirată a motorizărilor V12 în viitorul apropiat, titrează englezii de la Autocar citând surse din cadrul mărcii. Potrivit acestora, marca italiană a preferat să supraalimenteze motoarele V8 pentru a le reduce cilindreea şi consumul de carburant în vederea alinierii la normele europene din ce în ce mai stricte, în timp ce unităţile cu 12 cilindri în V vor merge pe calea hibridizării. La fel ca în cazul lui LaFerrari, care are un sistem de propulsie hibrid, viitoarele modele ale mărcii din Maranello care vor fi echipate cu unităţi cu 12 cilindri vor beneficia de diferite tipuri de sisteme hibride de propulsie.

Concesia în favoarea motoarelor aspirate le va permite dezvoltarea acestor unităţi la un nou nivel şi păstrarea unei felii de tradiţie pentru clienţii dornici de un supercar cu o asemenea motorizare. Datorită sistemului hibrid, despre care sursa celor de la Autocar anunţă că va funcţiona la 48 de volţi, modelul va oferi un răspuns la acceleraţie superior celui asigurat de o unitate echipată doar cu o motorizare supraalimentată, în timp ce consumul de carburant şi emisiile de CO2 vor fi reduse faţă de cele ale unui model convenţional care oferă performanţe comparabile.

LaFerrari a adunat deja 1000 de comenzi, dublul producţiei anunţate

Urmareste Automarket
Luca di Montezemolo, fostul şef al mărcii Ferrari, promitea că marca din Maranello nu va lansa niciun model 100% electric pe parcursul perioadei pe care acesta o va petrece în postura de lider al companiei. La finalul anului trecut, di Montezemolo a părăsit compania Ferrari şi locul său a fost ocupat temporar de Sergio Marchionne.

POVEŞTI AUTO: Luca Cordero di Montezemolo, regele neîncoronat al maşinilor italiene

Via Autocar | Sursă foto

Comentarii (1)

  • Marca care inca se respecta. Daca nu ar avea probleme cu incendiile , ar fi fost perfect !
    1 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru