La începutul lunii mai, italienii de la Ferrari au prezentat lumii întregi noul 12Cilindri. Succesorul lui 812 Superfast are, înainte de toate, un motor V12 aspirat natural, o unitate de 6.5 litri care dezvoltă 830 de cai putere.
Constructorul din Maranello a investit foarte mult capital pentru a păstra unitatea aspirată natural, dar în același timp să se încadreze în norma de emisii Euro6e. Și a reușit.
"Motorul V12 este aspirat natural. Este ceva ce creează emoție, sunet și accelerație de la turații reduse până la turații maxime. Acesta este produsul pe care dorim să îl oferim," a declarat ulterior Gianmaria Fulgenzi, director de dezvoltare produs în cadrul mărcii italiene.
Mai mult, Fulgenzi a precizat că turboalimentarea noii unități V12 nu face parte din planurile Ferrari, cel puțin momentan.
Căluțul Cabrat a apelat la turboalimentare numai în cazul motoarelor a căror capacitate cilindrică a fost nevoit să o reducă, pentru a respecta normele de emisii fără să afecteze performanțele.
Nu este cazul unității de pe 12Cilindri, în contextul în care și-a păstrat capacitatea cilindrică de 6.5 litri, a mai explicat el.
via Autocar
Comentarii (0)