Ferrari a început deja să se gândească la un înlocuitor pentru LaFerrari, iar principalul obiectiv este ca acesta să beneficieze de o serie de inovații proaspete care să poată fi ulterior implementate și pe alte modele din gamă.
O primă decizie a fost deja luată, întrucât viitorul hypercar nu va utiliza un motor asemănător cu cel folosit de Scuderia Ferrari în Formula 1.
"Vom lua în considerare un înlocuitor pentru LaFerrari atunci când vom defini strategia pentru tehnologie și inovație. Vrem să facem ceva diferit. Nu va fi o mașină de serie cu motor de Formula 1 pentru că, să fim serioși, ar trebui să fie în idle la 2500-300 rotații pe minut și să ajungă la 16.000 de rotații pe minut", spune Michael Leiters, șeful departamentului de tehnologie.
Astfel, Ferrari va adopta o strategie diferită de cea a rivalilor de la Mercedes, care au anunțat deja că dezvoltă un hypercar numit Mercedes AMG Project One care va utiliza sistemul de propulsie din Formula 1.
Cel mai probabil, inginerii Mercedes vor apela la o serie de modificări pentru motorul turbo V6 de 1.6 litri și cele două sisteme de recuperare a energiei cinetice (MGU-K) și, respectiv, a celei recuperate din căldură (MGU-H), cum ar fi limitarea turației motorului la 11.000 rpm, în condițiile în care cele din Formula 1 pot ajunge la cel mult 15.000 rpm. Chiar și așa, o serie de informații anterioare indică faptul că motorul va genera echivalentul a peste 1.000 de cai putere, iar hypercarul va avea tracțiune integrală.Revenind la planul celor de la Ferrari, Leiters estimează că noul hypercar va fi dezvăluit publicului cel mai devreme în 2020 și cel mai târziu în 2022.
"Calendarul va fi stabilit în circa 6 luni. Bănuiesc că am putea fi la 3 până la 5 ani distanță de un nou hypercar în ediție limitată. O parte a planului este să ne asigurăm că tehnologia folosită în viitorul hypercar poate fi transferată în restul gamei", a adăugat el. Via Autocar
idle = ralanti