Una dintre cele mai mari probleme pe care le-a avut Ferrari în ultimii ani a fost legată de tunelul de vânt, întrucât datele obţinute în acest instrument nu erau confirmate ulterior pe circuit.
Scuderia a închis tunelul de vânt de la Maranello în luna octombrie a anului trecut pentru modernizare şi a folosit în acest interval de timp instrumentul pus la dispoziţie de Toyota la fabrica sa de la Koln.
Obiectivul echipei era ca dezvoltarea monopostului pentru sezonul 2014 să se realizeze exclusiv în tunelul de vânt de la Maranello după finalizarea lucrărilor, însă Simone Resta, designerul-sef adjunct al echipei, a dezvăluit la Hungaroring că unele probleme nu au fost încă remediate.
"Lucrăm la un tunel de vânt extern şi avem şi propriul nostru tunel. A fost o problemă. Muncim la tunelul de vânt şi o vom rezolva", a declarat el.
Resta a adăugat că speră ca problemele cu tunelul de vânt să fie remediate până la sfârşitul lunii august.
Via Autosport
Practic, monopostul din acest an este dezvoltat exclusiv cu tunelul de vant al celor de la Toyota iar monopostul de anul viitor in tunelul de la Maranello.
Nu afecteaza cu nimic actualul monopost sau actualul sezon!