Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari"
Primele prototipuri surprinse pe Nurburgring aveau geamuri laterale din policarbonat în loc de sticlă, anvelope slick dezvoltate special de Pirelli, o suspensie modificată, electronică de competiţie şi o caroserie din fibră de carbon căreia i-au fost aplicate modificări.
Toate schimbările respective ridică presupunerea că modelul LaFerrari XX nu este destinat drumurilor publice. Reprezentanţii Ferrari au negat o parte din zvonurile legate de viitorul model XX apărute în urma prezenţei prototipului de la Nurburgring, pretinzând că acesta era doar un banc de probe pentru viitoarele tehnologii pregătite pentru Le Mans.
1.3 milioane de euro, viitorii clienţi vor primi, pe lângă o maşină foarte rară, şi un motor V12 de 800 de cai putere, asistat de un motor electric ce mai contribuie cu alţi 163 de cai.
Primul model LaFerrari este de vânzare pe piața second-hand din Germania
În prezent, singura posibilitate de personalizare a lui LaFerrari este culoarea exterioară. Clienţii pot alege între negru, roşu şi galben, precum şi dintr-o gamă de culori extinsă, oferită contracost. Italienii vor construi doar 499 de unităţi LaFerrari, deşi au primit comenzi duble la scurtă vreme de la lansarea celui mai puternic mode din istoria companiei.Via Car&Driver
PS: Ha, ha, se observa limpede: Calutul Cabrat tinde spre..."hypercar". De-abia astept sa constat pana la ce nivel poate ajunge. Oricum, vom avea ocazia de a admira si altceva decat o carcasa de Audi cu motor asisderea, dar botezata altfel pentru a da si angajatilor respectivi o paine de mancat.
Koenigsegg scoate dintr-un V8 mai multe decat Ferrari dintr-un V12 sau Bugatti din V16...sunetul iarasi este de partea marcii suedeze din punctul meu de vedere,desi la acest aspect si Ferrari exceleaza spre deosebire de Bugatti.