Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX de 1.050 CP în 2015
de Sebastian Toma
Luni, 21.07.2014
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Italienii de la Ferrari vor dezvolta o versiune mai performantă a lui LaFerrari, alături de o decapotabilă. LaFerrari XX este aşteptat să dezvolte 1.050 CP.
Esential963CP dezvoltă trenul de propulsie standard al lui LaFerrari.
Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX, anunţă americanii de la Car&Driver citând o declaraţie a lui Antonello Coletta, şeful departamentului sportiv al mărcii italiene. Primele informaţii legate despre noul LaFerrari XX anunţă un nivel de putere de 1.050 CP şi o lansare pregătită pentru anul 2015. Programul XX de la Ferrari le oferă clienţilor înstăriţi maşini de competiţie "la cheie" şi etape în care aceştia îşi pot pune la încercare îndemânarea cu vehiculele lor speciale. Primul supercar de la Ferrari care a primi o versiune XX a fost Enzo, urmat de modelul 599. În raport cu versiunea standard a lui LaFerrari, versiunea XX va fi mai uşoară şi mai puternică, totul pentru performanţe maxime.
Primele prototipuri surprinse pe Nurburgring aveau geamuri laterale din policarbonat în loc de sticlă, anvelope slick dezvoltate special de Pirelli, o suspensie modificată, electronică de competiţie şi o caroserie din fibră de carbon căreia i-au fost aplicate modificări.
Toate schimbările respective ridică presupunerea că modelul LaFerrari XX nu este destinat drumurilor publice. Reprezentanţii Ferrari au negat o parte din zvonurile legate de viitorul model XX apărute în urma prezenţei prototipului de la Nurburgring, pretinzând că acesta era doar un banc de probe pentru viitoarele tehnologii pregătite pentru Le Mans.
1.3 milioane de euro, viitorii clienţi vor primi, pe lângă o maşină foarte rară, şi un motor V12 de 800 de cai putere, asistat de un motor electric ce mai contribuie cu alţi 163 de cai.
În prezent, singura posibilitate de personalizare a lui LaFerrari este culoarea exterioară.
Clienţii pot alege între negru, roşu şi galben, precum şi dintr-o gamă de culori extinsă, oferită contracost. Italienii vor construi doar 499 de unităţi LaFerrari, deşi au primit comenzi duble la scurtă vreme de la lansarea celui mai puternic mode din istoria companiei.
In ce fel rapitor vizual pot sa arate toate Ferrari-urile contemporane...Ramane supercar-ul suprem, oricat s-ar zbate concurenta.
PS: Ha, ha, se observa limpede: Calutul Cabrat tinde spre..."hypercar". De-abia astept sa constat pana la ce nivel poate ajunge. Oricum, vom avea ocazia de a admira si altceva decat o carcasa de Audi cu motor asisderea, dar botezata altfel pentru a da si angajatilor respectivi o paine de mancat.
Este o super masina, insa raman la parerea ca tot Koenigsegg Agera R este cel mai potent supercar de la ora actuala... in plus fata de acest Ferrari este faptul ca poate folosi mai multe tipuri de combustibil, cei de la Ferrari fiind foarte pretentiosi la acest aspect si stransi legati de Shell....
Koenigsegg scoate dintr-un V8 mai multe decat Ferrari dintr-un V12 sau Bugatti din V16...sunetul iarasi este de partea marcii suedeze din punctul meu de vedere,desi la acest aspect si Ferrari exceleaza spre deosebire de Bugatti.
comentariu de om prost,mancamiai "I" de la comentariu,trebuie sa se gaseasca unul ca tine...sa analizeze gramatica...daca comentai la subiect nu mai erai tu..."I"dioti fara margini peste tot
PS: Ha, ha, se observa limpede: Calutul Cabrat tinde spre..."hypercar". De-abia astept sa constat pana la ce nivel poate ajunge. Oricum, vom avea ocazia de a admira si altceva decat o carcasa de Audi cu motor asisderea, dar botezata altfel pentru a da si angajatilor respectivi o paine de mancat.
Koenigsegg scoate dintr-un V8 mai multe decat Ferrari dintr-un V12 sau Bugatti din V16...sunetul iarasi este de partea marcii suedeze din punctul meu de vedere,desi la acest aspect si Ferrari exceleaza spre deosebire de Bugatti.