Ferrari FF a primit un nou pachet de tuning, de data aceasta de la Wheelsandmore. Clienţii pot alege între şase modele de şante din aliaj, cu dimensiunile de 9.5x21 pentru puntea faţă, respectiv 12x22 pentru puntea spate, toate echipate cu anvelope Pirelli P Zero Nero. Pentru un plus de efect artistic, tunerii oferă un sistem de evacuare sport, echipat cu supape controlate electronic, ce permite rularea prin mediul urban la un nivel civilizat de decibeli, ca apoi, prin apăsarea unui buton, să fie dezlăţuită evacuarea până la capăt. Tunerii lucrează şi la o suspensie pentru FF, care va reduce garda la sol cu 25 milimetri.
În materie de putere, FF poate primi doi paşi de tuning la nivelul motorului. Primul pas costă 3.782 euro şi include o unitate ECU reprogramată, care urcă puterea maximă la 684 CP şi 705 Nm. Pentru 9.244 euro, puterea urcă la 700 CP, iar cuplul maxim la 715 Nm, totul graţie evacuării de mai sus şi a unităţii ECU reprogramate. În comparaţie cu preţul unui Ferrari FF, pachetul de tuning nu este deloc costisitor.
Echipat cu un sistem de tracţiune integrală, o premieră absolută pentru brandul din Maranello, Ferrari FF vine cu o nouă generaţie de suspensii faţă şi spate, precum şi cu o a treia generaţie a frânelor carbo-ceramice. Acestea din urmă au rolul de a opri supercarul de la 100 de km/h în doar 35 de metri. Pentru versiunea standard,viteza maximă se opreşte la 335 de km/h, iar sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în doar 3.7 secunde. Ferrari FF se dovedeşte a fi şi o maşină extrem de încăpătoare, pe lângă cele patru locuri FF oferind şi un portbagaj de 450 litri, în condiţii normale, sau 800 de litri atunci când bancheta este rabatată.Via Wheelsandmore
Comentarii (0)