Ferrari: "Facem hibrizi pentru a putea continua cu V12"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Constructorii italieni de supercar-uri Ferrari şi Lamborghini nu se grăbesc să doteze propulsoarele modelelor cu turbocompresoare, deoarece clienţii preferă un motor aspirat. Chiar dacă este posibil ca urmatoarea generaţie de propulsoare V8 sa primească un turbocompresor, Amedeo Felisa, directorul Ferrari, a subliniat faptul că viitoarea generaţie a lui Enzo va dispune tot de o unitate V12, acesta urmând să fie probabil asistat de un motor electric.
"Din acest motiv dezvoltăm tehnologia hibridă. Prin crearea unui hibrid înseamnă că vom putea proteja propulsoarele V12", a declarat Amedeo Felisa.
Stephan Winkelmann, directorul Lamborghini, a confirmat faptul că momentan nu se gandeşte la introducerea turbocompresoarelor pentru a reduce emisiile de CO2. În schimb, constructorul italian doreşte să obţină un consum de carburant mai mic prin utilizarea materialelor foarte uşoare.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
Sportivitatea (care este inima brandului italian alaturi de design
fulminant si exclusivism) va insemna intotdeauna consum de energie mare oricum ai lua-o iar energia consumata de motorul termic se obtine numai cu emisii de CO2.
In conditiile in care in lume exista o bursa de CO2 e clar ca emisiile au devenit ceea ce americanii numesc "commodity" iar Ferrari este intr-un moment istoric in care isi poate reaclama suprematia (desi e greu pentru ca distanta tehnologica intre ei si alti constructori s-a miscorat mult) sau in care sa treaca din situatia de a fi o categorie in sine la a deveni un brand dintr-o categorie alaturi de altele.