Ferrari face un recall de 206 unităţi 458 Italia şi California

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 09.05.2012
Ferrari a anunţat că va rechema 206 unităţi 458 Italia şi California pentru a remedia o problemă la motor. Fiecare model din lotul respectiv a fost echipat cu un arbore cotit cu un finisaj necorespunzător, care poate provoca o defecţiune.

Ferrari a anunţat un recall de 206 unităţi la nivel global. Acesta vizează modelele 458 Italia şi California şi va fi concretizat prin înlocuirea arborelui cotit la exemplarele afectate. Oficialii Ferrari spun că lotul cu defecte prezintă un finisaj necorespunzător la nivelul arborelui cotit. În timp, motorul va vibra, iar propulsorul ar putea fi avariat serios în urma vibraţiilor prelungite pe termen lung. În urmă cu doi ani, Ferrari a rechemat 1.258 de unităţi 458 Italia pentru a remedia un defect care prezenta un risc de incendiu.

Cei de la Ferrari au început deja să contacteze proprietarii vehiculelor afectate de recall, care vor fi rugaţi să aducă maşina la un dealer pentru reparaţii. Fiind vorba de o problemă pe linia de fabricaţie, rechemarea în service organizată de Ferrari va fi gratuită.

Via | Autocar

Comentarii (18)

  • vag-urile consuma ulei/ fiaturile iau foc sau li se rup motoarele! thumbs up
    15 17
  • irionie sau nu insa vw depaseste un record pe cand ferrari fac un recall
    21 7
  • @
    As vrea sa vad unde sunt cei care mi se laudau cu fiabilitatea rasnitelor twin air de la fiat sau cum se numesc... si ca folosesc tehnologie Ferrari =)))
    La Vag ulei consuma doar 2.0TDI, in rest este la fel ca celelate motoare... asa ca lasati abureala de 2 lei.
    Edi: tu ti-ai schimbat vreodata consumabilele ? Observ ca sunt in starea de defect pt totdeauna. Numai bine!
    10 20
  • edi iar te-ai luat de limba romana "intentionat" ? hai sa iti dau si eu un negativ !
    1) "pe la sala si sau stiu eu pe la prieteni"
    2) de articolul hotarat ai auzit? "i-am dat eu unu in plus" ... unuL amice!
    14 3
  • men e un acronim pe care il folosesc pe net! sti ce-i ala acronim?
    14 2
  • citand dintr-un comentariu de-al tau mai vechi "da mai dar vw e dumnezeuuu pe pamant!! ce naiba! cate competitii au castigat??aaa scuzati au doar trece la cocalari!! e dumnnezeuuu pe pamanat!! mesia...cu un video dde 480 si cu niste sisteme care altii le perfectioneaza..." trecand peste aceeasi romana de balta (stiu ca si aici ai gresit intentionat) si ajungand la modul in care mi-ai raspuns mai sus te intreb : cine cocalarul acum?
    16 3
  • kumite
    Recall
    Ferrari ar iesi mult mai ieftin ar schimba tot motorul.Si clientii ar fi mai multumiti!
    0 4
  • cainele moare de drum lung si....romanul!
    ce sa zic e cam aiurea situatia sa dai cateva sute de mii pe o masina si sa constati ca ai probleme eventual ia foc...oricum era de asteptat acest lucuru deoarece calitatea in ultimii ani e doar de fatada si profiturile mari se scot din chestii nocive..
    2 7
  • Nu pot sa nu fiu de acord cu EDI80 de data asta.Am tot spus-o de-alungul timpului ca Ferrari e supraevaluat, ca au probleme serioase pe nu prea si le asuma si modelele se departeaza tot mai mult de istoria care i-a consacrat.Fiti cat de inversunati vreti ca vezi bine e Ferrari dar mie mi se pare inadmisibil sa dai 150.000-200.000 pe un supercar ca apoi sa te sune cineva de la Ferrari sa-ti spuna sa aduci masina inapoi cand tu esti la Monte Carlo.Cand intrebi de ce, el sa-ti zica "pai avem o problema descoperita ulterior si pe care daca n-o remediem s-ar putea sa muriti mistuiti de o minge uriasa de foc intr-o cusca de fibra de carbon".Mie mi se pare incredibil.
    Cand Toyota a avut vrajeala aia de problema la pedala de acceleratie si acolo au fost vreo 2 incidente, comparativ cu zecile de Ferrari care au luat foc, toata presa mondiala a luat-o razna.
    2 4
  • mi-ai adus aminte de problema Toyota si am inceput sa rad:))) din intamplare am in familie un rav4 si a fost sunat sa se duca in service sa rezolve problema,s-a dus i-a schimbat covorasele si asta a fost toata problema!a durat 5 min,insa ce se intampla cu ferrari e cam strigator la cer caci e vorba de foarte multi bani nu ca la rav4 30 de mii...
    1 6
  • Ce griji isi fac unii pt Ferrari :))) Din cauza asta nu mai pot italienii sa-si vanda produsele . Apropo, cine mai face recall in ultima vreme din cauza riscului de incendiu :

    - Porsche - 911 Carrera S ( modele 2010-2012)
    - Audi R8 Spyder ( model 2011)
    - Bmw Serie 5 ,Serie 7, X5, X6 ( motorizari V8/V12) ( modele 2011) , etc . Mai vreti si alte exemple ? :PP
    6 3
  • ..update
    ..recall Rolls-Royce Ghost - model 2011 (motorizari V8/V12) - risc de incendiu :)))
    5 0
  • AndreiRN
    Junk
    F.I.A.T = Fix It All the Time.
    Este renumita fiabilitatea italiana pe plan mondial.
    Mecanici se bucura.
    4 6
  • kumite
    Bucurie?
    Se vede ca nu prea le ai cu partea mecanica.Mecanicii nu se bucura cand au de reparat un fiat.Ei fug de fiat,ca dracul de tamaie.
    2 6
  • AndreiRN
    Calitate
    Se pare ca nu le cam ai cu mecanici pt ca ei nu sunt interesati sa repare masina temenic ci doar sa o faca sa mearga 3 zile dupa reparatie.
    Am invatat mecanica pe Fiat 124 Spider si in prezent detin 2 IVECO la care lucrez dupa nevoie si au fost modificate dupa placul meu.
    2 0
  • kumite
    Really?
    Multe ai tu,bah,si multe stii.E ceva pe care sa nu-l fi avut?Exista vreun domeniu in care sa nu fii expert?Ai instalatie pt.produs biodiesel,in garaj.Ai Merc,ai pierdut cardanuri de la camioane americane,ai lucrat cu telescoape spatiale,ai colaborat cu NASA...Mai sunt?Daca tot ai invatat mecanica,poti sa-mi dai un sfat?Am un motor in 2 timpi,si nu-i gasesc supapele si axa cu came.Ma poti ajuta?
    1 2
  • AndreiRN
    Supape si came
    Nimic mai simplu mos kumite.
    Desfaci baia de ulei dar nu inainte de a da jos chiulasa.
    Apoi scoti cuzineti usor de jos in sus si ii pui pe un servetel curat.
    Te stergi pe maini si bei o bere rece ca ai nevoie de o pauza si mai ai un pic si ai terminat.
    Apoi impingi pistoanele cu grija in sus si la un momendat o sa vezi "supapele".
    Mai tragi o bere ca ai facut efort mult pana acuma si oricum mai ai doar putin.
    Dar e rece si buna berea si cand te apuci iar de lucri vezi scame peste tot prin motor.
    Alege si tu una care iti place.
    0 2
  • kumite
    Andrei,Andrei tata!
    Toate motoarele pe benzina in 2 timpi(sau 2 strokes) NU AU SUPAPE SI AXE CU CAME.Admisia si evacuarea se fac pin niste orificii(facute in cilindru)Pistonul are si rol de supapa.El inchide si deschide acele "ports".Motorul diesel in 2 strokes are supape si axe cu came.Dar aceste supape sunt doar pt evacuare.Dieselul mai are si turbocharger(Obligatoriu,pt ca altfel nu poate functiona)La voi in States toate locomotivele au motoare diesel in 2 timpi.Le mai intalnesti si la vapoare,si la autobuze.Cele pe benzina le gasesti pe barci.masini de tuns iarba...Sunt foarte folosite,pt ca sunt mici ,mai simple constructiv si pot fi montate in orice pozitie.Functioneaze montate si cu capul in jos.How about this?
    M-am lamurit cu tine.Esti afon rau de tot.Ce-i mai grav este ca ai o parere foarte buna despre tine.Lasa-i pe altii sa te lauda.Daca au ce sa laude.Get a life,man!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru