Caroseria din fibră de carbon a lui Ferrari F70 a fost prezentată deja la Paris şi este cu 20% mai uşoară decât cea a lui Enzo.
Însă, rigiditatea torsională a caroseriei a crescut cu 27%, alături de o creştere de 22% a rigidităţii elementelor transversale. Toate aceste modificări sunt realizate pentru a asigura o masă apropiată de cea a lui Enzo, situaţie care apare din cauza sistemului hibrid, care va adăuga aproape 200 de kilograme. Motorizarea viitorului Ferrari F70 este un V12 de 6.3 litri care a debutat pe F12Berlinetta. Motorul oferă 730 CP în versiunea standard, dar sunt şanse ca italienii să-i aplice câteva modificări pentru a stoarce mai mulţi cai putere. Pe lângă acest propulsor, F70 va avea şi sistemul HY-JERS, care îi va furniza peste 120 CP, ceea ce va ridica nivelul total al puterii la aproximativ 900 CP. Împreună cu transmisia cu şapte trepte şi două ambreiaje, modelul va fi capabil de reprize surprinzătoare şi de o economie de carburant remarcabilă pentru un supercar.Via Insideline
Comentarii (0)