POVEŞTI AUTO: Luca Cordero di Montezemolo, regele neîncoronat al maşinilor italiene
Ediţia specială F60 America are o altă parte frontală, o grilă faţă diferită, aripi faţă noi, portiere restilizate şi un nou difuzor de aer spate.
Exteriorul fiecărui exemplar din seria limitată este finisat într-o nuanţă specială. Acoperişul decapotabil este realizat din material textil şi poate fi folosit la viteze de până la 120 km/h. La interior, modelul are ornamente speciale vopsite în roşu pe partea şoferului şi negru pe partea pasagerului, un detaliu istoric în memoria vechilor modele de competiţie ale mărcii italiene. Scaunele prezintă steagul americii stilizat prin broderie specială.Ferrari nu va produce modele cu patru portiere sau SUV-uri
Marchionne: "Vom face totul pentru ca Ferrari să câştige din nou"
Motorizarea lui F60 America este un V12 de 6.3 litri care intră în echiparea standard a lui F12 Berlinetta.
Acesta angrenează roţile din spate şi are resursele gestionate de o transmisie cu şapte trepte şi două ambreiaje. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.1 secunde, la fel ca F12 Berlinetta. Preţul de pornire al unui exemplar F60 America a fost de 2.5 milioane de dolari, fără elemente de personalizare suplimentare. Având în vedere caracterul special al acestor maşini, unităţile ar putea să ajungă să valoreze mai mult peste ani decât au plătit pentru ele clienţii lor.Via Ferrari
In plus, F12, cu toate ca este o masina de vis pentru multi, nu este cel mai reusit model Ferrari din ultimul timp. Caii putere nu sunt transformati foarte eficient in timpi pe circuit (vezi Motortrend). Personal, as fi vrut sa vad ceva bazat pe 458 Speciale.