Ferrari Daytona SP3, cel mai nou exponat al galeriei Țiriac Collection

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 16.04.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse.

Ferrari Daytona SP3 este o mașină cu adevărat specială și nu doar datorită prețului, care depășește 2 milioane de euro. Inspirat de modelul 330 P4, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Daytona în 1967, Daytona SP3 face parte din seria Icona.

Producția acestui model este limitată la doar 599 de exemplare. Unul dintre acestea poate fi acum admirat în cadrul galeriei Țiriac Collection. Mașina va fi prezentată publicului în perioada 18-19 aprilie, conform programului de funcționare.

Ferrari Daytona SP3 este echipat cu un motor V12 de 6.5 litri, aspirat natural, amplasat central spate. Unitatea dezvoltă 829 de cai putere, suficient pentru ca mașina să atingă 100 de km/h în 2.85 secunde, iar viteza maximă depășește 340 de km/h.

Odată cu sosirea acestui exemplar special, galeria Țiriac Collection are acum 26 de modele Ferrari. De la clasicul Dino 246 GT, până la modele ca LaFerrari, 812 Competizione Aperta, Testarossa, F40, 550 Maranello, 458 Speciale Aperta și Monza SP2.

via Țiriac Collection

Comentarii (3)

  • Buna treaba, felicitari Ion Tiriac ! Am revazut expozitia zilele trecute, o placere de fiecare data. Biletul de adult e 20 de lei si pt studenti 5 (cinci) lei.
    4 1
  • Jian de la Calafat
    Nutresc convingerea ca Tiriac a avut buna inspiratie si maturitatea necesara sa aleaga solutia castigatoare.

    Echiparea acestui Ferrari cu orice altceva decat un rafinat dCi ar echivala cu o dezarmanta deceptie si ar fi categoric o ratare monumentala pe care doar un despot precum De Meo ar putea sa o celebreze. Numai echipat cu un dCi, exoticul model italian ar beneficia de resurse fizice si morale indestulatoare pentru a fi propulsat direct in avanpostul suprem al ierarhiei performantelor intr-un mod demn de reputatia Ferrari.

    In caz ca cele de mai sus constat ca nu s-au materializat ma voi gandi foarte serios sa sesizez institutiile internationale cat si locale, din Balaceanca, iar cu acest demers sunt convins ca voi incheia triumfal seria zilnica a aspectelor sesizate si nutresc speranta ca mai este si maine o zi, daca nu pentru mine, macar pentru dCi.
    2 6
  • Jian de la Calafat
    Ptiu drace De Meo, codul furnizat de site pentru a putea posta mesajul anterior a fost 911e. Inspaimantator!!!! Zguduitor pentru o constiinta matura!!!

    Tremura carnea pe mine numai la gandul unei astfel de premonitii si nutresc speranta ca nu se va materializa vreodata cosmarul care sa ma puna in fata unei viitoare anomalii 911 electric. Daca voi fi martor la o astfel de tragedie, las scris aici in arhivele Balaceanca pentru posteritate si posterioritate ca un astfel de cataclism ar putea fi reparat doar de o inegalabila versiune suprema 911d, care ar fi meritat incontestabil sa apara inca de la momentul de gratie 1964.

    Rusine De Meo pentru sforile marsave pe care le tragi!!!! Voi retine si acest aspect pentru a-l sesiza autoritatilor, deja e prea mult!!!
    3 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru