Constructorul italian a fost dat în judecată de către un client din Statele Unite. Conform publicației Bloomberg, Iliya Nechev, un locuitor din statul California, a inițiat procedura legală din cauză că mașina sa, un Ferrari 458 Italia fabricat în 2010, are probleme majore la frâne. Mașina a fost cumpărată de client în 2020, însă acesta spune că a avut probleme la frâne încă de când a cumpărat-o.
Cazul a fost înaintat unei curți federale din San Diego. Potrivit avocatului clientului, acesta spune că frânele mașinii sale fie funcționează parțial, fie nu funcționează deloc. De asemenea, clientul a raportat și un incident în care mașina sa nu a încetinit deloc pe o pantă chiar și după ce a apăsat pedala de frână la maxim. Posesorul exemplarului Ferrari 458 Italia ar fi reclamat această problemă și la un dealer local, însă i s-a spus că această problemă este una normală.
În octombrie 2021, filiala Ferrari din America de Nord a inițiat o campanie de rechemare voluntară pentru mai multe modele după ce au fost descoperite probleme la conductele de frâne.
Această campanie a fost extinsă în 2022 și a afectat și modele vândute în Germania, China și Japonia.Alături de Ferrari, este acuzată și compania Bosch, cea care a produs piesele defecte. Ferrari este acuzat că nu și-a notificat clienții cu privire la această problemă. Potrivit clientului care a inițiat procesul legal, problema putea fi rezolvată prin înlocuirea pompei centrale de frână.
Așa se întâmplă de fiecare data când nu știi ce îţi doreşti.
Vrei supersport, dar asezonat cu cel mai performant sistem de oprire, du-te mistere la Porsche, și nu vei fi dezamăgit.
Ferrari a avut si continuă să ofere alte atuuri.
vs
Potrivit avocatului clientului, acesta spune că frânele mașinii sale fie funcționează parțial, fie nu funcționează deloc.
Da, ofera alte atuuri. Nu se incurca in "nimicuri" de astea.
Chiar dacă Röhrl poate sa fie acuzat de părtinire -legatura sa cu Porsche fiind de notorietate- înclin în a rezona pe deplin spuselor sale.